עורך דין פטנטים מנוסה באזור המרכז

מבין כל התחומים המשפטיים המוכרים לנו, תחומים כגון חוזים, דיני משפחה, תעבורה, פלילים ועוד, יש תחום אחד שעל פניו נחבא מאחורי הקלעים, אך הוא מאוד חשוב ואין כמעט חברה שעוסקת בפיתוח מוצרים, שאיננה עובדת עם עורך דין שמתמחה בתחום זה. הכוונה לתחום של פטנטים.

מדובר בתחום מאוד מפותח ונרחב, שכן במהלך השנים, כמו לא מעט תחומי משפט אחרים, אנחנו יכולים לראות שינויים רבים בחקיקה, אנחנו יכולים תקדימים משפטיים שמשנים את הגישה בתחום, וכן אנחנו יכולים לראות שאלות שונות שעולות בנושא, כתוצאה משינויים בתחומי הפיתוח והמחקר, שינויים טכנולוגיים, תרבותיים ואחרים.

לכן, כאשר אנחנו מחפשים עורך דין פטנטים, אנחנו לא יכולים לבחור בכל אחד ובטח לא בעורך דין הראשון שאנחנו נחשפים אליו. אנחנו צריכים למצוא עורך דין מנוסה, שיש לו ידע רב בתחום, עורך דין שמכיר את כל העדכונים והשינויים שהתרחשו בחוק ובכלל.

למה בכלל אנחנו צריכים עורך דין שמתמחה בפטנטים? יש לכך הרבה סיבות, הנה שתי דוגמאות מתי וכיצד אנחנו נשתמש בשירותיו.

דוגמא ראשונה היא, כאשר אנחנו נרצה לרשום פטנט במשרד הפטנטים. מוטב לנו לעשות את זה עם מומחה בתחום שיכול ללוות אותנו בכל התהליך מבחינה משפטית וידע להציג בפנינו את כל הנתונים הנדרשים לשם כך.

דוגמא שנייה, בולטת לא פחות, אנחנו נשתמש בשירותיו כאשר חברות, יזמים, מפתחים, ירצו להשתמש בפטנט שלנו ויעשו כך ללא רשותנו. אז אנחנו נרצה, סביר להניח, לתבוע אותם על כך. לכן אנחנו נפנה לעורך דין שיציג בפני הצד השני את תביעתנו וכן ייצג אותנו בהליך קדם משפטי ולאחר מכן בהליך משפטי. לנו בתור בעלי הזכויות על הפטנט, יש לנו זכות מלאה לתבוע כל מי שעושה שימוש בפטנט שלנו ללא רשותנו ומבלי לשלם לנו על כך.

צריך לומר, כמו בהליכים משפטיים אחרים, גם במקרה זה, עורך דין מנוסה ישתמש לא רק במידע שעומד לרשותו, אלא גם בכלים אחרים שיכולים לעזור לו, כולל דעת מומחים, תקדימים משפטיים ועוד שורה ארוכה של כלים ואמצעים.