טיפים לבחירת נוטריון

ישנם בעלי מקצוע, אשר באופן יחסי מאוד קל ופשוט לנו לבחור. בין אם זה בגלל שאנחנו מכירים את התחום, בין אם זה בגלל שאנשים סביבנו, חברים או בני משפחה, מכירים את התחום או שיצא להם לעבוד עם בעלי מקצוע מתחום זה ולכן הם יכולים לעזור לנו בתהליך הבחירה, להמליץ לנו על גורם כזה או אחר, ובין אם זה שזה לא דורש מאיתנו הרבה, כלומר, אנחנו יכולים לבחון מספר בעלי מקצוע ולהחליט מבניהם את מי לבחור, רמת הסיכון היא לא גבוהה.

אך יש מקרים בהם תהליך הבחירה הוא לא כל כך פשוט. זה קורה כשמדובר במקרים חשובים מאוד שאנחנו לא יכולים לפספס, במקרים בהם אנחנו לא נמצאים במגע שוטף עם אנשים מהתחום ואנחנו לא מכירים מישהו שיכול לעזור לנו. אז אנחנו צריכים להשתמש בשורה של כלים בשביל למצוא בעל מקצוע שיכול לעזור לנו בצורה הטובה ביותר.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות כשאנחנו מחפשים עורך דין ובפרט כשאנחנו מחפשים נוטריון. במקרה של עורך דין, אנחנו עוד יכולים להיעזר בחברים, בני משפחה או גורמים אחרים, במקרה של נוטריון זה יותר מסובך מאחר ומספרם לא גדול ומרבית האנשים לא משתמשים בשירות שלהם על בסיס קבוע ולכן לא כל אחד יכול להמליץ לנו עם מי מוטב לנו לעבוד.

>>> טוב לדעת: יצחק גולדשטיין משרד עורכי דין ונוטריון מומלץ

אז כיצד נכון מבחינתנו לבחור נוטריון?

ראשית, חשוב שאנחנו נקרא על הנושא ונבין מה נוטריון יכול ומוסמך לעשות ומה לא. חשוב שאנחנו נלמד על המחירים שהוא יכול לגבות, מה בדיוק תנאי השירות וכדומה.

שנית, חשוב שאנחנו נקרא המלצות וחוות דעת באינטרנט, במידה ואנחנו לא מכירים מישהו ספציפי או שאין שום גורם שיכול להמליץ לנו על נוטריון מסוים. המלצות שכאלה יכולות לעזור לנו בתהליך הבחירה.

שלישית, ההמלצות לבדן לא יספיקו כמובן. אנחנו צריכים לקבוע פגישה, לשמוע מה יש לו להציע לנו, מה המחירים שהוא גובה, האם הוא יכול לעמוד בלוח הזמנים שלנו ועוד. מן הסתם, חשוב לבדוק שהוא אכן יכול להציע לנו את השירות שאנחנו מחפשים, בין אם זה מבחינת תרגום או כל שירות אחר.