מהי הרטבת לילה קלה וכיצד מטפלים בה? ד"ר קובי שגיא עם הפתרון

מצב שבו ילד מרטיב בלילה יכול להשתנות בחומרתו מילד אחד לאחר, כך שבתחילה צריך לבחון את חומרת המצב, ורק לאחר מכן להחליט מהו הטיפול ההולם ביותר. אם הבחנתם כי הילד שלכם סובל מהרטבה קלה, אז יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתנסו לשפר את איכות השינה שלכם ותבדקו גורמים נפשיים שמעיקים עליו.

לאחר שהסרתם את הגורמים הנפשיים, שיכולים לשחק תפקיד בהרטבה הלילית, ושיפרתם את איכות השינה של הילד, תוכלו להמשיך הלאה ולבחון עם ד"ר טל שגיא האם יש גורמים אחרים שמובילים להרטבה או שמא עכשיו הילד יכול לישון מבלי להרטיב בלילות. כך תוכלו להיות מוכנים מבחינתכם. אין צורך ללכת להבדק בבית חולים – יש פתרון אצל מומחים ובצורה הרבה יותר פרטית ונוחה גם להורים וגם לילד.

טיפול שמתמקד בדפוסי שינה עמוקה

לעתים טיפולים רגילים לא פועלים ולא מאפשרים לילד לחזור ולישון בצורה שוטפת ללא הרטבה, ובדיוק ברגעים הללו כדאי לבחון אפשרות טיפול אחרת שעשויה להתאים בסופו של דבר. כך שאתם רק צריכים לקחת את הזמן שלכם בכדי לבחון את שיטות הטיפול השונות ולהבין מה הכי מתאים לילד.

אם אתם מעוניינים לשלוח את הילד לטיפול שמתמקד בדפוסי שינה עמוקה, אז ד"ר קובי שגיא ישמח להעניק טיפול לילד שלכם ולבדוק מה אפשר לעשות בכדי להשיג את תוצאות הטיפול הטובות ביותר. אנו בטוחים שהתוצאות שתראו יפתיעו אתכם לטובה ויאפשרו לכם לראות את האפקטיביות של הטיפול כבר מהרגעים הראשונים.

כמה זמן טיפול אמור לקחת?

החלטתם לשלוח את הילד לטיפול בהרטבת לילה וכעת אתם תוהים כמה זמן אמור לחלוף עד שתוכלו לראות אותו מפסיק להרטיב בלילות? התשובה לכך ת לויה בילד עצמו ובשיטת הטיפול שהוא יעבור. כך שזה משהו שלא ניתן להצביע עליו בצורה מדויקת, אלא צריך לבחון אותו בסבלנות ותוך כדי בחינה מעמיקה של כל האספקטים השונים.

שימו לב שאם אתם כבר מחליטים לקחת את הזמן שלכם על מנת לבחון שיטות טיפול אחרות, אז זה תמיד יהיה חיוני שתבחרו לשלוח את הילד לטיפול אצל רופא מוביל שנחשב למומחה בתחום, כמו ד"ר טל שגיא, אשר יוכל להביא לידי ביטוי את הניסיון שלו בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.