מאיר וילנסקי על סליקת אשראי

מאיר וילנסקי על סליקת אשראי סליקת אשראי הפכה לאחד הגורמים החשובים ביותר עבור כל עסק שמעוניין להתקדם ולהתפתח. היום רוב האנשים בוחרים לבצע את העסקאות שלהם באשראי, ללא שום צורך בשימוש במזומן או חלילה בצ'קים. מדובר על צורת התשלום הנפוצה ביותר בעולם המודרני, לכן אין זה מפתיע כי רוב בתי העסק מתקדמים לכיוון הזה. היום רוב החנויות למשל, כבר לא מקבלות צ'קים ורק מעטות מוכנות לשמוע על העברות בנקאיות.

הממשלה מנסה להגביל למינימום את השימוש במזומן, לכן השימוש בכרטיס האשראי רק הולך ועולה. מאיר וילנסקי, אחד היועצים המוכרים והידועים ביותר בעולם העסקים, ממליץ לכל בעל עסק לקדם ולפתח את העסק שלו באמצעות סליקת אשראי, שתוכל להוביל אותו לכמות גדולה יותר של לקוחות.

מאיר וילנסקי – מהם היתרונות של סליקת אשראי?

קודם כל, חשוב להדגיש כי כל הצדדים מרוויחים כאשר עסק מסוים בוחר להשקיע בסליקת אשראי. הלקוחות נהנים משקט נפשי מסוים, היות והם יודעים בדיוק באיזה תאריך ירד תשלום האשראי מהחשבון שלהם. הם יכולים לעקוב אחרי ההוצאות השונות, ובמקרה של נוכלות או רמאות, לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את התשלום.

מעבר לכך, כרטיסי האשראי מספקים ללקוחותיהם מגוון רחב של מבצעים והנחות שונות, כך שרוב האנשים יעדיפו לשלם באשראי מאשר בכל אמצעי תשלום אחר. מבחינת בעלי העסקים, תשלום באשראי נחשב לנוח ומסודר יותר, היות ואין צורך להתעסק עם עודף, דבר שלא פעם מוביל לטעויות. מעבר לכך, רוב בעלי העסקים מעדיפים שלא לקבל צ'קים, היות ועלול להיווצר מצב שבו הצ'ק יהיה ללא כיסוי. לכן סליקת אשראי נחשבת לאופציית התשלום המועדפת ביותר.

לסיכום,

מאיר וילנסקי מציע גם לעסקים קטנים להתחיל להתעסק עם סליקת אשראי, היות ומדובר על אמצעי התשלום הנפוץ ביותר. לא מעט לקוחות ירגישו שלא בנוח לספק צ'קים או לשלם במזומן, היות והם רגילים לשלם באשראי והסיכון בכך נמוך יותר. לכן חשוב לפנות לחברת האשראי על מנת לקבל אישור לסליקה. מהרגע שניתן האישור, חברת האשראי מספקת מספר ספק. כל חברת אשראי צריכה לאשר בנפרד את העסק ולספק מספר ספק שונה.