מנוי לחיסונים לכלבים – ככה תחסכו כסף

אין חולק על כך שגידול חיית מחמד זה עסק מורכב ותובעני שגם כרוך בהוצאות כספיות גדולות. לצד הוצאות המחיה השוטפות שכוללות מזון ואביזרים נחוצים יש להזכיר גם את הוצאות הטיפול הרפואי של הכלב.  כן, כל כלב צריך להגיע אל וטרינר חירום באורנית כדי לקבל את הטיפולים המתאימים או את הבדיקות הנדרשות בהתאם למצבו. כמו כן ווטרינר יוכל לבחון את המצב של הכלב ובהתאם לכך להמליץ על סוג המזון המתאים או על תוספי מזון במידת הצורך. אבל גם נושא זה גובה מחיר משמעותי מבעלי הכלב. וכמובן החיסונים – הפעולה המומלצת שכל בעל כלב צריך לבצע אותה בהתאם להמלצות. האם יש דרך להוזיל את עלויות הטיפול הרפואי?

לחסוך כסף במתן החיסונים

במרפאה הווטרינרית באים לקראת בעלי הכלבים, ומציעים להם את הפתרון המתאים שיאפשר להם מצד אחד לספק לכלב שלהם את כל מה שהוא צריך לקבל, ויחד עם זאת להוזיל ככל האפשר את העלות. כיצד? באמצעות מנוי לחיסונים לכלבים. בעלי הכלב יגיעו למרפאה כדי לתת חיסון שגרתי לכלב שלהם, ומזכירת המרפאה תציע להם את אפשרויות התשלום המוצעות. בין היתר הם יקבלו הצעה לרכוש מנוי לחיסונים. אמנם רכישת המנוי תהיה כרוכה בעלות משמעותית למדי. אך יהיה מדובר בעלות חד פעמית שתכסה את עלות החיסונים. המנוי מזכה אתכם לקבל את כל החיסונים הנדרשים ללא תוספת תשלום נפרדת עבור כל חיסון בנפרד.

תועלות נוספת של המנוי

תועלות נוספת יש למנוי זה. ראשית זו ההתחייבות שלכם לבוא לבצע את החיסון במועד. לא פעם אנחנו יודעים שאנו אמורים לבצע פעולה רפואית מסוימת, אבל משום מה היא נדחית לתאריך לא ידוע. ברגע ששילמנו על כל הסדרה מראש ויש לנו מנוי לחיסונים לכלבים מסתבר שלא נשכח לבצע את הפעולה. כך שהמנוי מסייע לנו לשמור על המועדים המומלצים לקבלת החיסונים. כמו כן יש לציין תועלת משמעותית נוספת והיא ההיכרות של הווטרינר עם הכלב שלכם. אם הכלב יקבל את החיסונים שלו אצל יותר מווטרינר אחד, לא יהיה אף ווטרינר שמכיר אותו ואת מצבו הבריאותי.