אטרקציות לאירועים עסקיים

לא משנה מה הסיבה שבגינה אתם מתכננים לקיים אירוע עסקי, אנחנו כבר יודעים שהוא הולך להיות שונה מכל מה שאתם, אנשי החברה שלכם והשותפים העסקיים שלכם הכרתם. אחרי שלל השקות וכנסים שהפורמט הידוע שלהם כבר הפך לבנאלי (ושלא לומר משעמם), הגיע הזמן לחדש באמת – עם אטרקציות ייעודיות לאירועים עסקיים, הכירו את המייצגים לאירועים של איתמר שחקנים.

אטרקציות לאירועים עסקיים, יש דבר כזה?

אל תטעו לחשוב שמדובר ב"הפעלה" כמו שהורים לילדים קטנים מכירים מימי ההולדת והפסטיבלים לקראת החגים, המתקיימים לכל המשפחה במסגרות המתאימות לכך. אמנם בהרבה מקרים יהיה מדובר באטרקציות צבעוניות העשויות להזכיר את אותן פעילויות, אך מדובר למעשה בשירות המיועד כל כולו למבוגרים, והוא נעשה בהתאמה מושלמת לאופי האירוע וכמובן למסר שאותו מבקשים המארגנים להעביר לקהל. האטרקציות עצמן יכולות להיות מגוונות מאד ולשתף את הקהל באופן פעיל יותר או פחות – החל מסדנאות יצירה ומשחק, דרך מופעי דמויות אקראיים בשיתוף אינטראקטיבי עם עוברי אורח מהקהל, ועד למופע מרכזי הכולל להטוטים, ביום סימולציות, אקרובטיקה, ריקוד, מוזיקה, אמנות ואלתור, קראו עוד.

איך להעביר את המסר דרך צוות השחקנים?

כדי להעביר את המסר שלכם על הצד הטוב ביותר, ראשית כדאי לוודא שהצוות המוזמן יהיה מורכב משחקנים מקצועיים המתמחים באלתור ובהבנת הקהל שמולו הם עומדים – אטרקציות לאירועים עסקיים אינן צריכות, ואפילו אסור שייראו כמו הפעלה לילדים, ולכן חובה לוודא כי אנשי המקצוע הם מוכשרים ומיומנים לעסוק באמנות קריאייטיב לאירועים מסוג שכזה. מלבד זאת יש להשקיע במסר שאותו אתם רוצים להעביר, ומומלץ לחשוב יחד עם הקבוצה מבעוד מועד על דרכי היישום שלה. אין לכם רעיונות פרקטיים להעברת המסר? אל דאגה, זהו תחום האחריות שלהם. אתם רק תדאגו לוודא שהרעיונות והמסרים שלכם מועברים אליהם בצורה הנכונה, כך שהם יגיעו לקהל על הצד החיובי והמדויק ביותר.