מספר מקוצר לעסקים

מי שמבין דבר או שניים בעסקים, יודע כי יצירת קשר של הלקוח עם בית העסק היא הדבר החשוב ביותר שניתן לעשות עבור הצלחה. כיום, עסקים בכול העולם דואגים לפרסם את מספר הטלפון של בית העסק בכול מקום, החל מעל גבי אלמנטים של דפוס כמו כרטיסי ביקור, פרוספקטים, מודעות או פליירים, עד לפרסום טלפון באמצעים וירטואליים כמו באתר האינטרנט, בדף עסקי, ברשתות החברתיות, בדפי נחיתה ובכול מקום שבו נעשה פרסום און ליין.

קבלת מספר מנצח

חשוב לדעת כי מספר טלפון מנצח עבור עסקים הוא כזה שאין בו יותר מידי ספרות, והוא מספק לצרכן דרך נוחה שבה יוכל לזכור את המספר ולטלפן את בית העסק במהירות, במקרה הצורך. בכך אפשר למצוא מגוון מסודות ארגונים, עסקים, מותגים, חברות שירות, חברות פיננסיות, שירותי ביטוח, ועוד שמציעים מספר חיוג קצר ללקוחות עם כוכבית פלוס. בכך אפשר להגיע בחיוג 4 ספרות בלבד אל בית העסק – מה שיאפשר לנציגים מוכרים או אנשי מקצוע לענות מיד ולהציע ללקוח שירותים מסוגים שונים.

איזה מספרים מקוצרים יש?

אם אתם מחפשים את הדרך למספר מקוצר, חשוב לפנות אל חברות מקצועיות אשר מספקות מספרים מקוצרים כדי לקדם עסקים. חברות כאלה ידעו כיצד להתאים את המספר הנכון ביותר על מנת שבית העסק יגדיל מכירות ויספק מענה מהיר עבור הלקוח לכול שירות או הזמנה.

המספר המקוצר תפקידו להיות זמין וקליט ולאפשר ללקוח לקשר בין המספר אל בית העסק. נוסף לכך, חברה טובה תציע לבתי עסק שירותים נוספים כמו שירות מרכזייה חכמה, שירותי גיבוי בענן, חבילות שליחת SMS ועוד אפשרויות מתקדמות לעסק.

כיום אפשר למצוא לא מעט מספרים מקוצרים לדוגמא כמו *2549 , *8318, *5073 ועוד. אם חשבתם שרק ארגונים גדולים נעזרים במספר מקוצר: חשוב לדעת כי כיום כל בית עסק יכול להיעזר במספר מקוצר ובכך להנות מלקוחות בכמות גדולה יותר, כמו גם מיותר שיחות נכנסות ומהגדלת רכישות מוצרים ושירותים אותם מציע בית העסק.