שיקום בטון – מה אסור לפספס

שיקום בטון הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לעשות לאחר זמן כאשר הסדקים מציפים אותו. למה שיקום בטון הוא מחויב לפעמים והאם ניתן לעשות אותו באופן עצמאי וללא כל עזרה של מומחה?

 

שיקום בטון – מה אסור לפספס

נזקי יסוד, יכולים להיות ברמות וסוגים רבים שיכולים לנוע בין קיר בטון שיש בו כמה סדקים קטנים לקיר שעומד בחפירה. במקרים אלה יש לנקוט באמצעי מניעה, בכדי להבטיח כי הבית או הבניין שלכם לא יזכו לנזקים נוספים.

ודאו כי אין עוד נזקים אשר קורים על ידיכם וודאו שתיקנתם את הנזקים היסודיים המתעוררים בבת אחת. יש כמה דברים שיקרו למבנה שלכם, שיביאו לידיעתכם שהמבנה פגום וזקוק לתשומת לב כמו קידה ופיצוח.

 

מבנה פגום – לשפץ או לבנות מחדש?

יהיה זול יותר להתמודד עם מבנה פגום, יותר מאשר לתקן אותו מאחר שלוקח זמן רב לאחר שראיתם את הנזק שלו. לחץ נוסף של הבטון הפגום, עלול להקשות על התפעול של דלתות או חלונות. 

אם לא מטפלים מייד בבעיה, פירוש הדבר כי הקירות שלכם יהיו כפופים או שהרצפות שלכם עשויות להתחיל להיסדק. הכסף שלכם ייחסך אם תדאגו לתקן בעיות מסוג זה ברגע שהן מתרחשות. היקף הנזק שנגרם כתוצאה מבעיית הבטון יקטן גם כן.

 

חברת שיקום בטון – זה מה שאתם צריכים

בתרחישים מסוג זה, זה יהיה מועיל וחשוב מאוד אם הייתם מוצאים ושוכרים חברת יסודות בטון. יהיה לכם כל נזק שנקבע על ידי חברת יסודות בטון מקצועית, שתעזור לכם להימנע מהצורך לבצע כל סוג של עבודה, שלא תוכלו לתקן את הנזק בשום דרך. הביאו קבלן מומחה לתיקון בטון סדוק.