לוכד עכברים – איך עושים את זה נכון

בתרבות הפופ של הילדים, קולנוע ילדים, אומנם יש מקום של כבוד לעכבר מסוים, אך במציאות זה מעט שונה כידוע. עכברים אינם נחשבים לחיה חביבה ואהובה, לא על ילדים ולא על מבוגרים. לכן, כשרואים עכבר בבית או בעסק, בשטח פתוח או סגור, המטרה היא ללכוד אותו ולשחרר אותו במקום אחר.

לכידת עכברים היא מקצוע לכל דבר. מי שמתמחה בכך, הם אנשים שלמדו את התחום, מכירים היטב את התכונות של העכבר ויודעים כיצד להתנהל מולו בתנאים שונים. ישנם לוכדי עכברים שעובדים באופן עצמאי ומציעים את שירותיהם, לעומת זאת, ישנם לוכדים שהם חלק מצוותים בחברות הדברה, אשר בין היתר מספקות גם שירותי לכידת עכברים

חשוב לציין, אף על פי שזה נשמע פשוט הרי רק מי שמכיר את התחום ידע כיצד לבצע אותו. לכן, לא כל אחד יכול ללכוד עכברים. אם מופיע אחד כזה בבית או בעסק, מוטב לפנות אל לוכד עכברים מקצועי, מישהו שיש לו את הכלים, ידע והניסיון.

 

איך לוכדים עכבר בצורה נכונה

ישנן שיטות שונות ללכידת עכברים. שיטה אחת, היא להניח מלכודות במקומות שונים בבית, מתוך הבנה שהוא יגיע אל אחת מאותן מלכודות ואז יהיה ניתן ללכוד אותו בצורה פשוטה. שיטה אחרת, היא לבחון את המסלול שלו, וברגע שהוא מגיח פשוט ללכוד אותו שם.

אם ישנם חורים מסוימים משם הוא מגיח, תמיד אפשר להניח מלכודות או מזון שהוא אוהב בפתח החור ואז ללכוד אותו. אופציה אחרת היא לסתום את החור, בתקווה שלא יהיה לו לאן לצאת ממנו, אלא אל מחוץ לבית.

חשוב לציין, המטרה היא לא להרוג את העכבר אלא ללכוד אותו ולשחרר אותו לחופשי.

 

כדי להזמין הדברה הכנסו לאתר: https://www.zisman-hadbarot.co.il/.