מדוע קידום אתרים אורגני משתלם לבעלי עסקים?

אין ספק שהתקופה האחרונה הוכיחה ללא מעט בעלי עסקים כמה חשוב לנהל אתר עסקי ולייצר נוכחות דיגיטלית ברשת, ולו כי בימי הקורונה, מאוד לא קל להתפרנס מבלי לייצר הכנסות אונליין. הקמת אתר זה השלב הראשון, כשהשלב הבא הוא לקדם אותו בגוגל. למה זה כל כך משתלם? ריכזנו בעבורכם מספר סיבות שכדאי להכיר.

להגדיל את החשיפה ולייצר תנועה באתר

אחד הדברים העיקריים בקידום אתרים אורגני, הוא שיפור המיקומים בגוגל – ככל שתמוקמו יותר גבוה בביטויים הרלוונטיים לכם, כך יותר ויותר גולשים ייחשפו אליכם, יכירו אתכם ואולי גם ירכשו מהאתר ויהפכו ללקוחות. אם האתר שלכם יהיה מקודם באופן מושכל, התוצאות ילוו אתכם לטווח ארוך. מוטב להעמיק את הידע בנושא ולקרוא תכנים מקצועיים, ופה נעצור לציין כי באתר של חברת REGO תמצאו מאמרים מגוונים בתחום.

חשוב לציין שהחשיפה שלכם תהיה ממוקדת, משום שמי שיגיע אל האתר שלכם בגוגל, כנראה חיפש ביטוי מסוים או מוצר כלשהו לרכישה, כלומר החשיפה שלכם מבוססת על חיפוש של הגולש – מה שהופך אותה למדויקת עבורו.

השקעה משתלמת

קידום אתרים אורגני מקנה תוצאות לטווח הארוך, כך שהאתר עשוי להרוויח מהקידום מידי חודש, ובכך להחזיר את ההשקעה הכספית שהושקעה בקידום, כשהפעולות כמעט ואינן משתנות (בשונה מקידום ממומן), אלא שתהליכי הקידום ממשיכים בשגרה. חשוב לציין שקידום אתרים חייב לעשות באופן מקצועי ונכון על מנת לראות תוצאות לטווח הארוך, וכדי להתקדם במיקומים בגוגל.

תכנים מקצועיים ובעלי ערך לגולשים

אחד המרכיבים של SEO הוא העלאת תכנים לאתר, כאשר לא מדובר על מאמרים שמטרתם רק לטרגט ביטויים ולמשוך גולשים – אלא מאמרים שמספקים לגולש ערך ומעניקים מידע מקצועי. למעשה הרווח כפול, משום שאתם גם זוכים לאתר שמתעדכן מידי חודש עם תכנים איכותיים, וגם יוצרים מוניטין של מותג מקצועי בתחומו. כל זה בתנאי שאתם אכן מעלים תכנים איכותיים ומועילים לאתר שלכם, שכמובן עברו אופטימיזציה מקצועית.

ביצועים טכניים

חלק מקידום האתר נוגע גם בפן הטכני, כך שבתהליכי הקידום יש לא מעט שינויים טכניים שמקדם האתר שלכם יבקש ליישם, בין היתר כדי לשפר את חוויית המשתמש באתר ואת הציון של האתר בגוגל.

 

כפי שניתן לראות יש מגוון רחב של יתרונות בקידום אתרים אורגני, וזה בהחלט משתלם עבור בעלי עסקים רבים.