איך לבחור עורך דין לתאונות עבודה

להיות חלק מתאונת עבודה זה דבר שאינו נעים בכלל והוא יכול לשנות את החיים בטווח הארוך או הקצר, זאת עקב פגיעה, פציעה, נכות זמנית או קבועה. לעיתים יכולה להתרחש מחלת עבודה בשל שאיפת חומרים מסוכנים, כאב כרוני שנוצר עקב תעסוקה במקום מסוים וכולי. גם מכרים אלה מוכרים כתאונות עבודה. 

במקרים שעברתם תאונה כזאת ואתם רוצים להגיש תביעה אל מול המוסד לביטוח לאומי, מול הביטוח הפרטי או כנגד חברת הביטוח של המעסיק: מומלץ לבחור עורך דין שיסייע לכם לצלוח את הבירוקרטיה ולספק תוצאות בזמן קצר. 

אבל כיצד בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר? הנה מספר דגשים שיש לשים אליהם לב:

מקצועיות וניסיון

בחרו עורך דין מומחה בתחום הנזקין. חפשו איש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום הנזיקין שיכול להגיש עבורכם תביעה תוך הוכחת קשר ישיר בין מצב רפואי שהתדרדר או מחלה/ פציעה שנגרמה, לבין תאונת העבודה או מקום העבודה שעצם הנוכחות והפעילות שיש בו החמירה את המצב. עורך דין תאונות עבודה טוב יספק לכם מידע קונקרטי ואמיתי לגבי הסיכויים שלכם לזכות בתביעה מול המוסדות השונים. 

הצלחות

כשאתם מתבלטים בין עורכי דין חפשו את זה שיש לו הצלחה רבה בתחום תביעות נזיקין. כיום אפשר להכנס לאתרים של בתי משפט או פשוט לחפש את שמו של עורך הדין בגוגל ובכך למצוא פסקי דין שיספקו מידע על תוצאות והצלחות בבתי המשפט.

שכר טרחה

בכול הנוגע לתביעות נזיקין מרבית עורכי הדין יגבו את שכר הטרחה שלהם באחוזים מסך הכסף שתקבלו כפיצוי. לעומת זאת יש כאלה שיגבו שכר שעתי או לפי הופעות בבית המשפט. בדקו מה שיטת התשלום הנוחה לכם ובחרו עורך דין כמו חיים הקמן שמציע את התנאים הטובים ביותר.