כמה עולים שירותי נוטריון?

כשאנחנו ניגשים להליך משפטי מכל סוג שהוא, אחד החששות שתמיד עולים הוא העניין הכספי. אחרי הכל, מדובר הרבה פעמים בהליכים יקרים כשלפעמים אפילו מתחילים תהליך מסוים עם צפי לעלות כלשהי ובסוף מגלים שהעלות גבוהה הרבה יותר ממה שחשבנו בהתחלה. עם זאת, חשוב לדעת כי יש הליכים מסוימים שלהם יש מחירים אחידים וקבועים בחוק, כמו השירותים שמספק נוטריון. אם עדיין לא שמעתם על התפקיד הזה, חשוב לדעת כי מדובר בעורך דין בעל ותק של 10 שנים לפחות שעבר הכשרה ספציפית כדי להיות נוטריון. ישנם הליכים שרק נוטריון מוסמך יכול לעשות וחשוב לוודא מראש כמה עולים ושחלילה לא מנסים לגבות מכם יותר. הנה כמה כאלה שווה להכיר.

אימות חתימה

שימו לב, נוטריון מעניק הרבה שירותים ונפרט כאן רק כמה על קצה המזלג. אם תרצו לראות את המחירון המלא של שירותי נוטריון לחצו כאן. אימות חתימה זו אחת הפעולות השגרתיות, בה נוטריון מוודא כי מסמך מסוים שנחתם, נחתם ברצון אמיתי ורק על ידי האנשים שבאמת אמורים לחתום עליו. הנוטריון מנפיק אישור חתימה עם סרט אדום מיוחד וחותמת שעם ממש כמו בימים עברו. עימות חתימה של חותם ראשון עולה 195 שקלים, 77 שקלים עבור כל חותם נוסף, העמוד הראשון של כל אישור נוסף יעלה 25 שקלים וכל עמוד לאחר מכן 6 שקלים.

אישור צוואה

הנוטריון גם מוסמך לאשר צוואות ולבדוק שהן אכן נערכו ונחתמו ברצון. המחיר על החותם הראשון והוא 284 שקלים, כל חותם נוסף ישלם 145 שקלים, אישור נוסף לאותה הצוואה יעלה 87 שקלים וכל אישור נוסף אחריו יעלה 77 שקלים.

אימות הסכם ממון

אימות של הסכמי ממון על ידי נוטריון עולה 434 שקלים וכל אימות נוסף באותו ההסכם יעלה 75 שקלים.

שירותים נוספים

שימו לב – נוטריון מעניק עוד שירותים רבים כמו העדה של מסמך סחיר, אישור חיים, אישור העתק מסמך או אישור נכונות תרגום. היכנסו ובדקו את המחירון לפני שתחפשו נוטריון לכל שירות שהוא כך שתהיו בטוחים שנותנים לכם מחיר הוגן.