כותנה מצרית לשינה עריבה

כותנה מצרית נחשבת לאחת מסוגי הכותנה הנוחים והנעימים בעולם ולא סתם היא מכונה מלכת הכותנה. אם אתם מחפשים לישון כמו תינוקות ולהרגיש נוחים ושלווים, רכשו שמיכות וכריות עם כותנה מיצרית.

 

כותנה מצרית לשינה עריבה

הסיבה שכותנה מיצרית נחשב לכל כך טובה ונעימה למגע, טמונה בעיקר באורך הסיבים. הסיבים הארוכים של הכותנה המצרית מאפשרים לארוג את החוטים הטובים והאיכותיים ביותר, ללא פשרות.

אפשרות זו הופכת את בד הכותנה המצרית  לעמיד יותר ובעל יכולות ספיגה מעולות. מעבר לכך, הכותנה המצרית נקטפת ביד כך שהסיבים נותרים ישרים ושלמים תמיד, והתוצאה היא כותנה עדינה במיוחד לאורך זמן.

 

למה דווקא כותנה מצרית?

במהלך שלוש מאות השנים האחרונות, הכותנה המצרית נחשבה כאחת היתרונות התחרותיים הגדולים ביותר של מצרים. עם מוניטין מבוסס של היותה הכותנה "הטובה ביותר" בעולם, רכותה, חוזקה ומאפייניה המעולים, מיצבו מוצרים העשויים מכותנה מצרית כמשובחים בעולם.

כותנה מצרית לא צברה מוניטין כזה ללא סיבה. הכותנה המצרית היא הכותנה המשובחת בעולם והמאפיינים הבאים הם המייחדים את הכותנה המצרית מסיבים טבעיים אחרים:

  • אורך הסיב מאפשר לייצר את החוטים המשובחים ביותר מבלי לוותר על חוזק החוט
  • חוזק הסיבים הופך את הבדים למוצקים יותר ועמידים יותר בפני לחץ
  • יכולתה לספוג נוזלים, מעניקה לבדים העשויים מכותנה מצרית צבעים עמוקים, בהירים ועמידים יותר
  • הרכות שלה לא מרגישה כמו שום דבר אחר בעולם

 

הכותנה המצרית ממוינת ביד, דבר אשר מבטיח את רמות הטוהר הגבוהות ביותר. בנוסף, קטיף ידני אינו מפעיל לחץ על הסיבים – בניגוד לקטיף מכני – ומשאיר את הסיבים ישרים ושלמים. כל הגורמים הללו, הביאו לכך שכותנה מצרית היא ללא ספק הכותנה הטובה בעולם.

 

אתם רגע לפני קניית מצעים? קחו בחשבון מצעי-כותנה-מצרית.