ארנק ביטקוין

ארנק ביטקוין הוא אחד הארנקים הכי מוזרים שיש בעולם. אי אפשר להכניס אותו לכיס והוא הארנק הראשון שאי אפשר להשיג של חברות מותג.

בקיצור, לא תוכלו לצאת ולהשוויץ עם הארנק, מדובר למעשה על תוכנה דיגיטלית שמאפשרת לכם לשמור את המטבע או חלקיק המטבע שיש לכם.

ישנם כמובן סוגים שונים של ארנקים אולם הטכנולוגיה שממנה מיוצר הארנק היא די זהה. הארנק מכיל את הפרטים האישיים שלכם, והוא מאפשר לכם לשמור על המטבע שיש לכם או כשהוא מחובר לאינטרנט או כשהוא מנותק.

נשמע מוזר? אנחנו יודעים, המשיכו לקרוא את השורות הבאות כדי להבין.

ארנק ביטקוין:

המטבעות הדיגיטליים הן כשמם, דיגיטליים. כשאתם רוכשים מטבע מה יש לכם בעצם ביד? שום דבר. מה שיש לכם זו שורת קוד במחשב שמורכבת ממספרים ואותיות שמייצגת ערך מסוים בתוך המטבע.

מי שיצר את הקוד הזה אלו אלגוריתמים ומחשבים עם כוח עיבוד דמיוני כמעט, וכך, אם מחזיקים ערך אולם זה לא חתיכת זהב, אלא קוד מחשב.

רק המחשבה הזו שאתם משלמים כל כך הרבה כסף על קוד מחשב, יכולה לתסכל, אולם אנו מבטיחים לכם שכאשר תתרגלו למושגים של כמו ביטקוין, זה יראה לכם רגיל עד כדי כך שלא תבינו למה עדיין, אי אפשר לשלם עם זה במכולת?

מבחינת הארנקים ישנם שני סוגים. יש ארנק חם שמשמעותו ארנק שמחובר לאינטרנט ויש ארנק קר שהוא לא מחובר והנתונים נמצאים על גבי התקן זיכרון נייד.

אם אתם ממש מפחדים אתם יכולים להעתיק את הקוד לנייר, למרות שאין צורך. הטכנולוגיה של הארנק מאובטחת וקשה מאוד לפרוץ ולחדור אליה.

ישנם הרבה סוגי ארנקים בחנויות האפליקציות השונות, בדקו ראשית מה נחשב הכי טוב ורק לאחר מכן תעבירו את הכסף שלכם לשם.