המדריך להוצאת ספר במימון המונים

לא מעט אנשים שמעוניינים להוציא כיום ספר לאור, מבינים כי הדבר כרות בעלות רצינית שלא תמיד יש להם את היכולת לעמוד בה. יחד עם זאת, הם מאמינים כי הספר שלהם יהיה טוב מאוד עבור רבים שיבחרו לקרוא אותו ועל כן, הם פונים לאופציה של מימון המונים. אם גם אתם החלטתם לבצע הוצאת ספרים דיגיטליים במימון המונים חשוב מאוד שתעשו זאת בצורה הטובה ביותר.

כיצד מוציאים ספר לאור במימון המונים בצורה הטובה ביותר?

ראשית כל, עליכם לבחור את האתר המתאים. אם בחרתם להוציא לאור את הספר באמצעות מימון המונים כדאי מאוד שתכירו את כל האתרים שמציעים אופציה לעשות זאת. הרעיון החברתי הפך לרעיון פופולרי מאוד בארץ ויש מספר אתרים שמציעים זאת. כדאי להתמקד באתרים שמיועדים באופן ספציפי לתמיכה בפרויקטים מתחום האומנות והיצירה. חשוב מאוד לשים לב שבחלק מהאתרים ניתן לקבל את כספי התמיכה רק אם מגיעים ליעד ובחלק מהאתרים ניתן לקבל את כספי התמיכה גם אם לא מגיעים ליעד.

חשוב מאוד שתציעו בפרויקט שלכם מדרגות שונות לתמיכה החל מתשלום סמלי עד לסכום גבוהים. מכל מדרגת תשלום חשוב מאוד שתציעו תמורה כאשר כדאי מאוד שהתמורות יהיו שוות ואטרקטיביות.

בכדי לשכנע אנשים לתמוך בפרויקט שלכם, חשוב מאוד שתכתבו טקסט קולע, מושך ויצירתי וגם שנון. רצוי לצרף גם סרטון. אם מתאים לכם תוכלו לפרסם מהספר שלכם קטעים כפרומו. חשוב לעדכן את הטקסטים כשהפרויקט כבר באוויר

חשוב מאוד שלא תגיעו למצב שהקמפיין שלכם ללא תומכים כלל. יש לעדכן חברים, מכרים ובני משפחה כאשר אתם מעלים קמפיין כזה וזאת בכדי שהם יוכלו לתמוך בעצמם וגם  להעביר את זה הלאה על מנת שאחרים יתמכו.

חשוב מאוד לנהל את הקמפיין בצורה הטובה ביותר. תקופת ההרצה של הקמפיין אמנם יכולה להיות מעט מתישה אך התוצאה בהחלט שווה את זה.

ספרי ניב מוציאים לאור בדרך הנכונה לך