5 סיבות להיות יועץ משכנתאות

אנשים רבים המחפשים מקצוע לחיים חושבים תחילה היכן יוכלו להרוויח כסף ופחות על מה שיעניין אותם. אנשים המעוניינים בעבודה יציבה לאורך זמן שגם הם ייהנו לקום בבוקר ולעבוד בה יוכלו להחזיק מעמד זמן רב יותר בתחום, לצבור ניסיון ומוניטין ובאמת להצליח בתחום ואף להתפרנס מכך בכבוד. תחום ייעוץ המשכנתאות הוא תחום רחב ידיים המאפשר לייעץ לזוגות ומשפחות לפני נטילת משכנתא בתור שירות פרטי ועצמאי, ניתן לעבוד בתחום כשכירים וניתן אף להמשיך להכשרות מקצועיות קרובות נוספות ולמצוא עבודה יציבה בתחום. הנה כמה סיבות שבגינן כדאי ללמוד ולעבוד בתחום ייעוץ המשכנתאות.

הסיבות שבגינן כדאי לעבוד בתחום ייעוץ המשכנתאות:

  • ידע מקצוע שיוכל לעזור גם לכם – הידע המקצועי והניסיון שתצברו יוכל לעזור גם לכם ולבני המשפחה והחברים הקרובים שלכם בנטילת המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.
  • עבודה יציבה – בכל עשור מקצועות נוספים נעלמים מן העולם ואין להם יותר ביקוש. משכנתאות היא ככל הנראה הדרך היחידה של זוגות צעירים רבים המעוניינים להגיע לבית משלהם, זאת עד אשר יורידו את מחירי הנדלן במאות אחוזים, משהו שכנראה לא יקרה. לכן גם בשנים הבאות ואפילו בעשורים הבאים צפוי להיות ביקוש לעבודה בתחום של ייעוץ משכנתא פרטי.
  • תוכלו לעבוד בתחום כשכירים או כעצמאיים – יש שמעדיפים להיות עצמאיים ויש שמעדיפים להפחית סיכונים, להקטין את תקרת הזכוכית ולהסתפק במשכורת שלהם כשכירים – בעבודה זו תוכלו לעבוד במסלול המתאים עבורכם.
  • הכנסה נאה – במידה ותחליטו לעבוד כיועצים עצמאיים ובמידה ואתם באמת טובים במה שאתם עושים תוכלו לספק שירותים ללקוחות רבים בו זמנית וליהנות מהכנסה חודשית נאה במיוחד.
  • שליחות – כמובן שיש גם תחושת שליחות שבה יועץ המשכנתאות מסייע לאנשים רבים, בעיקר זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים לחסוך הרבה מאוד כסף באמצעות הידע והניסיון שצבר.

לסיכום; אם אתם אוהבים את תחום הפיננסיים בכלל ותחום המשכנתאות בפרט תוכלו להירשם ללימודים לייעוץ משכנתאות, לעבוד בזה כשכירים או עצמאיים, להתפרנס בכבוד ועל הדרך גם ליהנות מתחושת שליחות מיוחדת.