מודיעין עסקי

מודיעין עסקי

אל תתבלבלו: מודיעין עסקי זה לא רק משרד חקירות פרטי. זהו הספק היחיד שיכול להבטיח שתמיד תישארו קיימים בתור עסק עובד, רווחי ומשגשג. בשונה מימים עברו, כיום אנו נמצאים בעידן של קנאה, ריגול תעשייתי וקנוניות שעלולות בחלקן לצוץ מאנשים אשר שווים אליכם (המתחרים) או מגורמים רמי מעלה (עסקים בכירים מכם, עיריות ומועצות). רק חברת מודיעין עסקי תוכל להשאיר אתכם תמיד בצד החזק ולדאוג שגם במצב ביש בו אסופה קריטית של גורמים קמה נגדכם אתם תצאו המנצחים וה- "טובים" בדעת הקהל.

לא צריך להזמין משרד חקירות פרטי כשחברת מודיעין עסקי תפעל בשבילכם לכל אורך השנה

בשונה ממשרד חקירות שעובד פרו בונו, כנגד חשבונית, למודיעין עסקי משלמים למשך תקופה ארוכה ומקבלים שירות קבוע שהוא עיניים בגב, מבחינתכם. אתם לא צריכים להתריע ש- "גורם פלוני אלמוני נחשד כמי שמתנכל לנו". אנחנו נדע על כך הרבה לפניכם. לעתים, ישנם סיפורים על אנשים שאתם בטוחים שהם חברים שלכם או לכל הפחות ידידי העסק ומסתבר שהם שם בשביל לפגוע בכם מבלי שאתם אפילו יודעים.

להבטיח את עליונותכם גם כאשר מדובר בהחלטות רגולטוריות שסותרות את פעילותכם

החלטות למען הגברת איכות הסביבה, צמצום בפליטת מזהמים, החלפת עסקי השליחים ברחפנים, על כל הגורמים הללו חברת מודיעין עסקי תדע הרבה לפניכם ותספק לכם עצות מה לעשות כדי להתגונן מהתופעות הללו. לא תמיד ההתגוננות אפשרית. לעתים ניתן יהיה להגיש ערר כדי לנסות ולבטל את רוע הגזירה, ולעתים הפתרון היחיד יהיה פשוט לעבור לאזור פעילות אחר, בו היא פשוט יותר משתלמת והרבה יותר אפשרית מאשר אזור העבודה הנוכחי שלכם.

להישאר רווחיים ולמעלה בהכנסות גם בצל איומים מקומיים מהמתחרים ומהרגולטורים

חלוקת הקשב בין סוגי ההפרעות השונות לעסק שלכם תתבצע ביעילות ובחוכמה יתרה, ברמת דיוק המתאימה למה שאתם צריכים. בדרך זו אתם תוכלו להפנות את רוב המשאבים שלכם לעבודה השוטפת גם בצל איומים קונקרטיים לפגוע בעסק שלכם ולהקטין את פעילותו. כאשר אתם שוכרים בתור ספק-שירות חברת מודיעין עסקי אתם יודעים שיש לכם על מה להישען ועל מי לסמוך ותוכלו להמשיך בשגרת העבודה שלכם לגמרי כרגיל.

שמירה על העסק גם באינטרנט

לחברת מודיעין עסקי קיימת גם מחלקת אינטרנט שעוסקת באיומים וירטואליים: פריצה לאתר האינטרנט והשבתת הפעילות שלו, פריצה למערכות שלכם, התחזות אליכם בתור פישינג וביצוע ספאם על לקוחות שהיו אמורים להיות הלקוחות שלכם, ועוד. יש לחברת מודיעין עסקי מחלקת מחשוב מפותחת אשר מעסיקה מומחי סייבר מן המעלה הראשונה. תפקידם הוא לסכל מזימות דארק-נט מסוג זה ולהבטיח כי גם במכירות שלכם באינטרנט תוכלו לפעול באין מפריע. גם ברשת הרגילה והחוקית, ולא בדארק נט החברה תעמוד על המשמר, תעדכן אתכם על פרסומים שליליים ותמליץ על דרכי התגוננות כנגדם.