חליפות לשושבינים

חליפות לשושבינים

אם הוזמנתם לחתונה של מישהו קרוב אליכם ומוניתם על ידו כשושבינים, יש להתייחס לכך במלוא הרצינות. חליפות לשושבינים נרכשות ממש היכן שנקנית חליפת חתן: בסלון המתמחה בעיצוב חליפות חתן ובהתאמתן אליו, לשושבינים ולחוג החברים הקרוב. בואו ללמוד כיצד לארגן קולקציה של חליפות חתן המיועדות אליו ולשושבינים שהוא מינה.

נדרשת התאמה בין החליפות

זה לא סוד שצריך להיות איזשהו דמיון בין החליפות, אבל חליפת החתן עצמה תהיה הכי מהודרת והכי בולטת. אחרי הכל, החתן הוא זה שנמצא במרכזו של האירוע. המאפיינים של חליפות לשושבינים צריכים להיות דומים לאלו של החתן אבל לא זהים לחלוטין. לדוגמה, אם החתן בחר במסגרת החליפה שלו סט צבעים לז'קט, לחולצה ולעניבה, ניתן לפטור את השושבינים מעניבה, ולצרף במקומה פפיון.

חשוב שהעיצוב של חליפות חתן שנבחרות יהיה זהה על מנת שהאירוע ייזכר כמעוצב ומלוטש

לא חשוב כמה שונות חליפות חתן המיועדות לשושבינים מהחליפה ב- ה"א הידיעה, אותה החתן צפוי ללבוש, הבסיס העיצובי צריך להיוותר זהה. אם החלטתם על קונספט של חליפות שחורות-לבנות-עניבות או פפיונים אדומים, הדבר צריך להיות עקבי בכל חליפה. על אותו משקל, אם החלטתם לעצב חליפות חתן חומות, כתומות, וכד', צריך להציג עקביוּת גם שם על מנת שהחתן וכל השושבינים שלו ייראו ייצוגיים אחד ביחס לשני ועל כן – ביחס לתפאורת האירוע כולה.

מומלץ לבצע את המדידות יחדיו בסלון חתנים

כאשר החתן יזם מינוי שלכם בתור שושבינים, מומלץ מאד שהוא יזמין אתכם לבחור חליפות חתן יחד אתו. בכך, תוכלו להיות מתואמים עמו והוא יידע בדיוק במה נבדלת החליפה שלו מהחליפות שלכם בתור שושבינים ותוכלו להסב לו זמן איכות ללא הפתעות ביום החתונה. בנוסף, תוכלו לראות בעצמכם כיצד החליפות שלכם משתלבות עם החליפות שלו ולצפות למה שיהיה ביום האירוע.

אורנמנטים ותוספים שניתן להוסיף לחליפות

חליפות חתן המיועדות לשושבינים יכולות לקבל טוויסטים מיוחדים בזכות סט אביזרים ייחודי כמו גרביים מצחיקות וכפתורים מעוצבים לחולצות. אם החלטתם להתגנדר בצורה כה מיוחדת, חשוב ליידע את החתן שיידע למה לצפות. ליצירתיות בעיצוב חליפות חתן לשושבינים אין גבולות, אך אתם לא לבד באירוע. יתרה מכך, אתם נמצאים לצד החתן ועליו לדעת בדיוק על כל שינוי שכזה שעתיד לפקוד את האירוע שלו.

סגירת חליפות חתן ושושבינים לפני האירוע

אל תשכחו לבחור יחדיו (עם החתן) חגורות מעוצבות, נעלי פאר, גרביים ייצוגיות וכל פריט לבוש אחר שמחדד את עיצובן של החליפות. כשאתם מתכננים את כל פרטי הלבוש ולא רק את החולצה והמכנס, אתם מבטיחים שצביר זה ישמש אתכם גם בחיי המעשה בפגישות עסקים, מסיבות ונשפים שונים. כבר אמרו חכמים מאתנו "לכל גבר צריך שתהיה חליפה טובה אחת לפחות". כשושבינים של חתן יש לכם הזדמנות לעצב חליפות חתן מן החלומות.