איך מאתרים קבוצות רכישה?

קבוצות רכישה

חושבים על רכישת דירה בקבוצת רכישה? בעידן שבו כל נכס יקר כל כך מנסים אנשים למצוא פתרונות שיוזילו את העלויות. אחת האופציות המוכרות כיום היא קבוצת רכישה. מדובר על עסקה בה חוברים יחד קבוצה של רוכשים שיחד הם קונים מגרש מסוים. וכל התהליך של הבנייה מתנהל כקבוצה. אין כאן יזם או חברה שבונה ומוכרת לכל יחיד את הנכס שהוא מעוניין. כי אם עסקה משותפת שכולם פועלים בשיתוף פעולה הדוק לשם השגת המטרה המשותפת. השאלה היא איך מאתרים קבוצה כזו?

לאתר את קבוצת הרכישה שמתאימה לכם

במקרים רבים קבוצות רכישה מפרסמות את עצמם במהלך תקופת ההתארגנות. זאת כי הקבוצה מתחילה מגרעין מינימלי של מספר אנשים שמעוניינים בנכס באזור מסוים, ועל מנת לעבות את הקבוצה ולהגיע למספר מינימלי של משפחות, הם יוצאים בפרסום. אם אתם רוצים להצטרף לקבוצה כזו אתם יכולים לפעול בשני מישורים – חיפוש אחר קבוצות רכישה שמפרסמות את עצמן, לחילופין ניתן לבדוק את האזור בו אתם רוצים לרכוש נכס, ושם למקד את החיפוש אחר פרויקטים בהתהוות.

עורך הדין שמלווה את הקבוצה

כל קבוצת רכישה יוצאת לדרך בליווי מקצועי של עורך דין אלעד ויסטוך . עורך הדין הוא זה שאוחז את מושכות העסקה בידיים, בוחן את הפרטים השונים שקשורים אליה, מנסח את החוזים ודואג לכל ההסכמים שייעשו על הצד הטוב ביותר. מטבע הדברים ניתן במקרים רבים למצוא ולאתר קבוצות רכישה שעשויות להתאים לכם. עורך דין שמלווה קבוצת רכישה יכול במקרים מסוימים להכיר לכם קבוצות רכישה מתאימות אשר תוכלו להצטרף אליהן ולרכוש את הנכס הרצוי לכם בהזדמנות מיוחדת של קבוצת רכישה. וודאו כי הקבוצה איכותית וכי העסקה כולה בטוחה, אחראית ומתאימה לכם.

> אולי יעניין אתכם גם מידע על קניית דירה בתמ"א 38