איך משתמשים בגרניק מקצועי?

גרניק, או בשמו האחר מכונת שטיפה בלחץ, נחשב למכונת ניקוי מעולה. הוא נועד לניקוי משטחים מלוכלכים במיוחד כמו לאחר שיפוצים, לאחר יום עבודה במוסך וכדומה. הקיטור ו/או סילוני המים הדקים הנוצרים בעת הפעלת המכונה יעילים, מצליחים להיכנס לחורים ונקבוביות ולהסיר מהן כתמים עקשניים ובעייתיים. משתמשים בהם במפעלים, במוסכים, במבנים חקלאיים, בכלי תחבורה כולל ציבוריים וגם בבתים פרטיים. ניתן למצוא מבחר דגמים הנבדלים ביניהם במפרט המייחד אותם, בגודל, בעוצמת הלחץ הנוצר כמו גם בתפוקת האנרגיה שלהם.

שימוש יעיל

יש המזמינים ניקוי באמצעותו למקרים מזדמנים. כך למשל, לאחר בנייה ושיפוצים כאשר רוצים להוריד שאריות טיח, צבע ובטון מעל שבילים, שטחים מחופים ועוד. יש הרוצים לרכוש אותו לטובת שימוש יום יומי, שבועי, תקופתי ועוד. כך במוסכים להורדת כתמי שמן, לניקוי מכוניות ורכבות חיצוני, לשטיפת חלונות וכיוצא בזה. תהליך הניקוי פשוט למדי וכאשר מפעילים את המכונה היא יוצרת את סילוני המים ו/או האדים. את השטיפה עושים בעזרת זרוע מיוחדת המועברת על המקומות הנדרשים. תהליך הניקוי קצר ויעיל. בוודאי, ביחס לניקוי הנעשה ידנית על ידי עובדים.

חיסכון רב

גרניק חוסך רבות בזמן ושעות עבודה, בעובדים, וכמובן, בהוצאות ומשדרג את איכות הניקיון בכל פרמטר. הדבר חשוב מאוד במקומות אליהם מגיעים לקוחות כמו קנטרי קלאבים, בריכות שחיה ועוד. ידוע כי אדי קיטור אף מחטאים, מסירים פטריות ומרעננים מאוד את המרצפות עליהם דורכים אנשים. קיימים דגמים קטנים ביתיים שנועדו לשימושים בתוך הבית. מומלץ לרכוש אותם אצל חברה בעלת מוניטין. שירותיה כוללים ייעוץ, מכירה במחירים ובתנאים נוחים, הובלה ושינוע לאתר המזמין ועוד. ניתן לראות מבחר מכונות באתר החברה ולהתרשם מהשפע הקיים. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסון עשיר בתחום.

לקבלת מידע נוסף הכנסו לאתר של אלרז מכונות ניקוי.