טיפול בשפכים תעשייתיים

טיפול בשפכים תעשייתיים הוא תהליך של סילוק מזהמים משפכים תעשייתיים כדי להגן על בריאות האדם והסביבה. מכוני טיהור שפכים תעשייתיים מיועדים לטפל במגוון סוגים שונים של פסולת תעשייתית. סוג מכון הטיהור הדרוש לענף נתון תלוי בסוג ובכמות הפסולת שהוא מייצר. מכוני טיהור שפכים תעשייתיים משתמשים בתהליכים פיזיים, כימיים, ביולוגיים ו/או אחרים כדי להסיר מזהמים מהשפכים התעשייתיים. ניתן להשתמש בטיפולים אלו במגוון שילובים בהתאם למה מטופל, מי מטופל, כמה מטופל וכמה מהר צריך לעשות זאת.

טיפול בשפכים תעשייתיים – הסרת החומרים מהמים

טיפול בשפכים תעשייתיים הוא תהליך המסיר חומרים מסוכנים מהמים. ניתן לעשות זאת בשיטות שונות כגון טיפולים פיזיקליים, כימיים וביולוגיים. טיפול בשפכים תעשייתיים משמש בתעשיות רבות כגון ייצור מזון, תרופות וחיפושי נפט וגז. חשוב לשמור על ניקיון השפכים בתעשיות אלו כדי למנוע כל זיהום של מקורות מים או הסביבה. טיפול בשפכים תעשייתיים הוא תהליך המסיר את המזהמים והמזהמים מהשפכים הנוצרים בתהליכים תעשייתיים.

ישנם בעיקר שלושה סוגים של טיפול בשפכים תעשייתיים:

– טיפול פיזי: הוא משתמש בשיטות פיזיות כדי להסיר או להפריד את הפסולת המוצקה, הנוזלית והגז.

– טיפול כימי: הוא מנצל תגובות כימיות כדי להסיר או להפחית את ריכוז המזהמים במים.

– טיפולים ביולוגיים: זה כרוך בתהליכים ביולוגיים כמו בוצה פעילה, מסננים מטפטפים ואחרים.

> קבלו פרטים בלינק https://he.sutok.co.il/active-carbon

קיים כבר זמן רב לאורך ההיסטוריה

השימוש בטיפול בשפכים תעשייתיים קיים כבר זמן רב. העדויות המוקדמות ביותר לתהליך זה ניתן למצוא במצרים העתיקה כאשר הם השתמשו בנהר הנילוס כמקור המים שלהם ונאלצו לטפל בו לפני שתייתם. טיפול בשפכים תעשייתיים עבר כברת דרך מאז, וכיום ישנן דרכים רבות ושונות לטפל בשפכים, כאשר לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. טיפול בשפכים תעשייתיים הוא חלק חשוב מהחברה מכיוון שהוא מונע כימיקלים רעילים להשתחרר לסביבה וכן שומר על דרכי מים נקיים ובטוחים לחיות בר.

צרו קשר עם suTok לפרטים נוספים >>>