אחסון אתרי וורדפרס

אם יש לכם אתר וורדפרס שחווה תקלות מסויימות, כמו האטה, תקלות שרת, בעיות בטעינת האתר או כניסה למערכת ניהול, כמובן שיכולות להיות לכך מספר סיבות וצריך למצוא את הסיבה שבגללה האתר חווה את התקלות האלה. זה יכול להיות בגלל תוספים בעיתיים או תוספים שמתנגשים, בעיות בקוד באתר הוורדפרס שלכם ועוד סיבה שהיא גם נפוצה כאשר מדובר על תקלות כאלה באתרי וורדפרס, היא בעיית שרת. 

בעיות ותקלות שרת הן מהתקלות הנפוצות ביותר כשמדובר על אתרי וורדפרס. תקלת שרת יכולה לגרום לכך שבאתר הוורדפרס שלכם הגולשים יחוו איטיות, חלקים בעמודים שלא נטעים או שהאתר כולו חווה תקלת שרת ולכן כלל לא עולה. כמובן שכאשר גולשים מגיעים לאתר שלכם וחווים תקלות כאלה זה דבר שיכול לגרום לנטישה ולחוסר חזרה של גולשים ולכן חייבים לטפל בזה בהקדם. כאשר מדובר בבעיית שרת, אתם צריכים לבחון האם האחסון של אתר הוורדפרס שלכם אכן מותאם לאתר שלכם ואם מדובר על אחסון שמותאם לאתרי וורדפרס. במידה ולא, תוכלו לעבור לאחסון אחר שמותאם לאתרי וורדפרס על מנת שהאתר שלכם יפעל בצורה נוחה יותר וללא תקלות בזכות אחסון וורדפרס שמתאים לאתרים שבנויים על גבי פלטפורמה של וורדפרס. כדאי להתייעץ עם מקדם אתרים מקצועי בכל הקשור לאחסון אתרי וורדפרס.

כמה עולה אחסון לאתרי וורדפרס?

כמו בהרבה מקרים, התשובה תהיה שזה תלוי. זה תלוי אם מדובר על שרת בחו"ל או שרת ישראלי, מה מציעה חברת האחסון מבחינת השירותים, הנפח לאחסון האתר, תמיכה ואיכות האחסון. אחסון וורדפרס איכותי ישראלי שכולל תמיכה, ממשק נוח, ומספק לכם שירותים נוספים שאתם צריכים כבעלי אתרים, כמו תעודת SSL ואפילו תוספים שיעזרו לאתר שלכם להיות מהיר יותר, יכול להיות בין טווח מחירים של 30-80 ₪ לחודש עבור אתר וורדפרס אחד. אם יש לכם כמה אתרים, אז כמובן שיש חברות אחסון לאתרי וורדפרס שמציעות חבילות משתלמות למי שמחזיק בכמה אתרים – תוכלו למצוא אחסון וורדפרס מומלץ באתר מלך הקישורים.