לימודי שוק ההון

לימודי שוק ההון הם תחום מחקר מתפתח המבקש להבין ולחזות אילו גורמים מניעים את שוקי ההון. הוא יתמקד בפיתוח של מכשירים פיננסיים חדשים וכיצד הם משמשים על ידי משקיעים, מוסדות, רגולטורים וממשלות. . תהיה התמקדות בשווקי ההון ובשוק המניות, ובאופן התפקוד של השווקים הללו וכן במה שמניע את התנהגותם. מגמות מפתח יכללו את התפתחותם של מכשירים פיננסיים, חדשים וקיימים כאחד. הקורס מיועד לסטודנטים למימון המעוניינים להתמקצע בקריירה שלהם על ידי הבנת אופן הפעולה של השווקים הפיננסיים. השנה הראשונה של הקורס תעניק בסיס להמשך לימודים במטרה להפוך לאנליסט או מנהל פיננסי יעיל יותר. 

זהו היכרות עם שוקי ההון, לרבות ההיסטוריה וההתפתחות של השוק, צמיחתו, מבנהו וסוגי החברות השונים. הוא כולל גם תיאור קצר של סוגי החברות השונים והמודלים העסקיים השונים שלהן. לימודי שוק ההון הם תחום לימודים צומח במימון וכלכלה. הוא כרוך במחקר וניתוח של שוקי ההון, מוסדותיהם והסוגיות הכלכליות, הפוליטיות, החברתיות, התרבותיות והאתיות המשפיעות עליהם.

במגזר הפיננסי ישנם סוגים רבים ושונים של לימודי שוק ההון. עם עליית הבורסה, יש יותר ויותר אנשים שרוצים להבין איך הם יכולים להרוויח מזה. חלק זה ידון בכמה ממחקרי שוק ההון הפופולריים ביותר וכיצד הם עובדים. . במגזר הפיננסי ישנם סוגים רבים ושונים של לימודי שוק ההון. עם עליית הבורסה, יש יותר ויותר אנשים שרוצים להבין איך הם יכולים להרוויח מזה. חלק זה ידון בכמה ממחקרי שוק המניות הפופולריים ביותר וכיצד הם עובדים. 

שוקי ההון הם אחד השווקים הדינמיים ביותר בעולם. הם גם מקור לעושר רב עבור אנשים רבים. שוקי ההון הם מורכבים, והם דורשים הרבה מיומנות וידע כדי להבין אותם היטב שווה ללמוד אותם לעומק. 

הציצו בסילבוס לימודי שוק ההון >>>