מה עושים במקרה של תאונת עבודה?

יש לנו תאונה בעבודה. מה עושים במקרה של תאונת עבודה? זו השאלה שאנחנו צריכים לענות עליה. במאמר זה נדון בסוגי התאונות השונים וכיצד הם משפיעים על חיינו. כמו כן, נדון במה שניתן לעשות במקרה של תאונה שאינה מכוסה בפוליסה של החברה שלך ובאילו פעולות עליך לנקוט כדי להימנע ממצבים כאלה. מלהתרחש. 

סוגי תאונות:

ישנם כמה סוגים של תאונות שיכולות להתרחש במקום העבודה. תאונות אלו כוללות החלקה ונפילה, החלקה, נפילה ונפילה. כמובן, ישנם סוגים רבים נוספים אך שלושת אלה הם הנפוצים ביותר לקרות בעבודה. הסוג הראשון של תאונות נקרא תאונת החלקה ונפילה או נפילה מכיוון שהן מתרחשות כאשר מישהו מאבד את הרגל בזמן שהוא עושה משהו כמו הליכה, טיפוס במדרגות וכו', אבל זה לא הסוג היחיד שיכול לקרות בעבודה – אתה יכול גם מעידה ונופלת בזמן העבודה על המחשב שלך או בכל דרך אחרת שבה אתה צריך יציבות כדי לעשות את העבודה שלך אתה תמיד יכול ליפול או להחליק וזו הסיבה שבגללה יש לנו יותר מסוג אחד של תאונות. אם אדם נופל ממקום כלשהו עליו לשקול את האפשרות הזו ואת רמת הנוחות שלו בעת נפילה. למשל, אם מישהו נופל מגובה הוא צריך ליפול על משהו יציב או כבד כדי לא לפגוע בעצמו עם הפגיעה. במקרה זה, האדם צריך להיות זהיר לאחר הנחיתה מכיוון שהוא עשוי להזדקק לעזרה לקום בחזרה ולזכור שזו לא רק פגיעה בקרקע אלא גם האטה לאחר היציאה מהקרקע מה שעלול לגרום לפציעות. 

מה עושים במקרה כזה?

במקרה של תאונה, הדרך הטובה ביותר להתמודד איתה היא להזעיק עזרה. אבל מה אם אין לך טלפון? איך מגיעים למספר החירום או מי מתקשר? ומה אם אינך יכול לקרוא את מספר הטלפון או לא מוצא אותו בטלפון שלך? האם אתה יכול לקבל עזרה מהבוס או מהקולגה שלך? מה אם אין מספרים כאלה במערכת של החברה שלך ושום דבר לא זמין באינטרנט. מה אתה עושה אז? מצלמים תחילה את המתרחש במקום ולאחר מכן פונים אל עורך דין תאונות עבודה המתמחה בתביעות תאונות עבודה.

>>קראו בהרחבה על תאונות עבודה בהיבט המשפטי באתר www.yvb-lawyer.co.il