טיולים בפאפוס, כדאי להגיע!

"האי נקרא פאפוס (מבוטא "פא-פוס") מכיוון שהוא דומה למקדש עתיק על גבעה; פאפוס הוא אי קטן בקפריסין הידוכ כיעד מומלץ להפקת ימי חברה בקפריסין. פאפוס הוא ידוע בבניינים הלבנים הציוריים ובגבעות הירוקות שלו. היא גם ידועה בהיסטוריה שלה להיות הבירה הראשונה של קפריסין ומקום הולדתה של הציוויליזציה היוונית העתיקה. האי היה מיושב עוד מהתקופה הפרהיסטורית ונכבש על ידי תרבויות שונות, ביניהן הפיניקים, הרומאים, הביזנטים, הערבים והעות'מאנים.

טיולים בפאפוס, אתר תיירותי משגע 

בחלק זה נדון במה מדובר בטיולים בפאפוס. הסיור הוא דרך מצוינת לחקור את האי, וללמוד על ההיסטוריה והתרבות שלו. טיול בפאפוס הוא אי קטן בצפון קפריסין, שהיה יעד תיירותי פופולרי מאז ימי קדם. אפשר יתמקד בהיסטוריה ובתרבות של פאפוס, כמו גם בנכסי הטבע והתרבות שלה. קחו זמן לשוטט בעיר, צאו אל סיורי אוכל בקפריסין ותחקרו את הכנסיות הישנות. ביקור בפאפוס הוא הזדמנות נפלאה ליהנות מהצצה אותנטית למורשת הביזנטית העשירה של קפריסין. הגעה לכאן ומסביב פאפוס שוכנת על החוף הצפוני של קפריסין, מזרחית ללימסול. ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית טובות מאתונה או לימסול: אוטובוס ורכבת טיולים אוטובוס מאתונה יוצא בשעה 08:00 מדי יום למשך 24 שעות, עוצר תחילה באומוניה, ואז עובר דרך סדרה של עיירות חוף. 

תיירות היא אחת הענפים הגדולים ביותר בפאפוס. באי יש אטרקציות רבות לתיירים ועם אטרקציות אלו הוא צפוי להיות יעד תיירותי גדול בעתיד. לעיירה יש קסם משלה, וזו הסיבה שהיא יעד תיירותי פופולרי. זהו אי קטן עם חופים לבנים ומים צלולים. באי יש אוכלוסייה של קצת יותר מ-10,000 איש אך מושך אליו תיירים מרחבי העולם. הסיבה לכך היא היופי של העיר והסביבה הכפרית שלה.

המקום המרכזי ממוקם בחוף הצפוני של האי והוא פופולרי בזכות החופים החוליים הלבנים והאקלים הים תיכוני החם שלו. בעיירה יש גם סצנת חיי לילה פעילה ומציעה מגוון רחב של מסעדות, ברים, מועדונים ומלונות.