עברתי תאונת עבודה. מה מגיע לי?

תאונות עבודה קורות כל הזמן. אבל איך מתמודדים עם זה? מה מגיע לנו בשביל להיות בטוחים בעבודה? סעיף זה יעזור לך להבין מה מצופה ממך ומה לא, וכיצד לטפל בכל סוג של תאונה.

חוק תאונות עבודה הוא אחד מתחומי המשפט המורכבים ביותר.

חוק תאונות עבודה הוא תחום מורכב בחוק, והוא די מסובך משנות החמישים. הסיבה העיקרית למורכבותו היא שישנם סוגים רבים ושונים של תאונות ויש לקחת את כולם בחשבון על מנת לקבוע איזה סוג פיצויים יש לשלם או איזה סוג פיצויים יש לפסוק.

חשוב שנבין כיצד פועלות תאונות מסוגים אלו, כדי שנוכל להחליט כמה פיצויים אנו זכאים לקבל. מאמר זה יסביר זאת ביתר פירוט, אך ראשית עלי לציין כמה עובדות חשובות על תאונות:

מהי תאונה? איך אני יודע מה מגיע לי?

תאונות עבודה קורות כל יום. אבל האם אתה יודע מה לעשות כאשר אתה סובל? מה הדבר הנכון לעשות? תאונת עבודה מה מגיע לי? הוא מדריך קצר שמטרתו לעזור לך בשאלה זו. זה ייתן לך מושג טוב למה לצפות מתאונת העבודה שלך וכיצד להתמודד איתה. 

עברתם תאונת עבודה? הקליקו כאן כדי לראות מה מגיע לכם

לפי ארגון הבריאות העולמי (WHO), תאונות עבודה אחראיות ליותר מ-100,000 מקרי מוות ולמעלה מ-500 מיליון פציעות מדי שנה. זו בעיה עולמית שמשפיעה על כל המדינות.  הסיבות לכך הן רבות. אלה עשויים לכלול: -פציעות הנגרמות מחשיפה לחומרים רעילים כגון כימיקלים, מתכות או יסודות רדיואקטיביים. -פציעות הנגרמות מחשיפת יתר לחום או קור, מים או חומרים מסוכנים וגורמים אחרים כגון עייפות ומתח. -תאונות עבודה עקב כשלים בציוד (כגון שריפות או תקלות ייצור). שלושת הסיבות השכיחות ביותר לתאונות עבודה הן רשלנות של אחרים (למשל, חוסר שימוש, תכנון לקוי), כשל בציוד של המעסיק עצמו (למשל, תקלות מכונות), ומקרי חירום בלתי צפויים.

צרו קשר עם המומחים של זכות ויוזמה>>>