אופני שטח חשמליים – למי הם מתאימים?

אופני שטח חשמליים הם סוג של אופנוע המונע על ידי מנוע חשמלי. הם אידיאליים לאנשים שצריכים לנוע בעיר ולא רוצים להיות מוטרדים מרעש של מנוע. אופני שטח חשמליים מתאימים לאנשים שצריכים לנוע בעיר ולא רוצים להיות מוטרדים מרעש של מנוע. הם יכולים לשמש גם אנשים בעלי מוגבלויות המונעות מהם לרכוב על אופניים או קטנוע רגילים.

בעוד אופני שטח חשמליים עשויים להיראות כמו חידוש בהתחלה, הם הופכים פופולריים יותר מדי יום. למעשה, שליש מכל האופנועים החדשים שנמכרו בארה"ב היו חשמליים בשנה שעברה. אופני שטח חשמליים הם דרך מצוינת להתנייד, במיוחד עבור אלה עם תקציב מוגבל. הם מתאימים גם למתחילים שרוצים להתחיל במשהו פחות יקר וידידותי יותר לסביבה.

תגיעו לכל מקום בקלות רבה

אופני שטח חשמליים טובים לאנשים בכל הגילאים ובכל רמות המיומנות. ניתן להשתמש בהם בכל השטחים והם מגיעים עם מגוון תכונות שונות, כגון בקרת מהירות אוטומטית, שבירה רגנרטיבית ובלימה רגנרטיבית.

אופני שטח חשמליים מושלמים למי שרוצה להסתובב בעיר או לטייל בארץ מבלי לדאוג לעלויות דלק או תחזוקה. עם זאת, יש להם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת אחד: חיי הסוללה קצרים יותר מאופני שטח מסורתיים המשתמשים במנועי בנזין; כוחו של המנוע אינו חזק כל כך; לוקח זמן רב יותר לטעון; ולוקח יותר זמן להיטען מאשר אופני שטח מסורתיים המונעים על בנזין.

תבחרו בדרך הקלה להתנייד

אופני שטח חשמליים הם סוג חדש של אופניים שצובר פופולריות. הם מתאימים לאנשים שרוצים לרכוב על העפר וליהנות מהנסיעה שלהם. ניתן למצוא אופני שטח חשמליים בצורות ובגדלים שונים בכל חנות אופניים איכותית. הסוג הנפוץ ביותר הוא אופנוע השטח המופעל על ידי מנוע חשמלי ומארז סוללות. יש להם טווח ממוצע של מעל 100 ק״מ לפני שצריך להטעין אותם.