תהליך של פירוק רכבים

אם יש ברשותכם רכב ישן בחצר הבית שכבר לא מניע, צובר הרבה לכלוך ואבק והכי חשוב – תופס לכם את החניה הפרטית! הגיע הזמן להיפרד ממנו בחוכמה וגם להרוויח מזה כסף. יש אנשים שנקשרים רגשית לרכב הישן שלהם, בעיקר כי מדובר בזיכרונות וחוויות מהתקופה שהיינו צעירים, אך צריך פשוט להתגבר על זה, לנצור את הזיכרונות הנעימים בלב ולהיפרד מהרכב לשלום.

הדרך הטובה והרווחית ביותר להיפטר מרכב שין שלא נוסע היא באמצעות מכירת הרכב לחברת פירוק רכבים. כל חברה כזו תדאג לביצוע תהליך של פירוק רכבים באופן מהיר, יעיל ומקצועי כך שאתם תוכלו לצאת עם רווח כספי מכל זה.


יצירת קשר עם חברת פירוק רכבים מקצועית

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם אחת מחברות פירוק רכבים הפרוסות ברחבי הארץ, כדי שיגיעו לקחת את הרכב הישן. בטרם אתם יוצרים קשר עם חברת פירוק רכבים, זכרו שעליכם לבטל את הרישיון של הרכב ובעצם להצהיר שאתם מורידים אותו מהכביש כי הוא לא כשיר לנסיעה.


גרירת הרכב למגרש פירוק רכבים

חברת פירוק הרכבים תגיע עד אליכם כדי לגרור את הרכב הישן שכבר לא נוסע אל מגרש הפירוקים שלה. לפני גרירת הרכב, אנשי החברה יעריכו את חומרת הנזק של הרכב, ואת איכותם הכללית של החלקים השונים של הרכב. במידה וישנם חלקים חדשים שהחלפתם לרכב לא מזמן, עדכנו את החברה על כך – לדוגמה אם גלגלי הרכב נקנו לפני כמה חודשים.


פירוק ומיון חלקי חילוף שימושיים

לאחר גרירת הרכב למגרש הפירוק, אנשי מקצוע מוסמכים עובדים על פירוק כל חלקי הרכב הכוללים את חלי המנוע, רדיאטור, גיר, הגה, לוח מחוונים ועוד. לאחר הפירוק, הם יבצעו מיון של כל החלקים השימושיים שניתנים לשיפוץ ומכירה חוזרת ללקוחות נוספים.

כיום חלקי חילוף עולים הרבה כסף, כך שבמקום לקנות חלק חילוף חדש לרכב פשוט מבקשים לקנות חלק משומש שעבר שיפוץ וכך חוסכים בהוצאות על תיקונים.


מכירת שלדת הרכב למחזור ברזל

נוסף על חלקי הרכב, ניתן למכור את שלדת הרכב לחברות שונות העוסקות במחזור ברזל. כידוע הברזל משמש בתעשייה לשימושים שונים ומגוונים, כך שתמיד יש ביקוש לחלקי ברזל משומשים.