פינגר פוד מתוק להרמת כוסית לראש השנה

כשאנחנו מדברים על ראש השנה ובפרט על הרמת כוסית בראש השנה במקומות עבודה, אז בדרך כלל הכוונה שלנו לכוסית יין עם מגש של תפוח ודבש שמוצב על השולחן וכל אחד יכול לטבול על מנת להתחיל את השנה בצורה טובה ומתוקה.

אך במשך השנים, בוודאי בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי מסוים בהיבט זה. מדובר על שינוי שנובע מהעובדה שיש הרבה יותר אפשרויות מאשר בעבר, לכן אנחנו לא נמהר בהכרח להציע תפוח ודבש, או יותר נכון לומר, אנחנו לא נמהר להציע רק את זה. אנחנו נציע עוד דברים מתוקים וייחודים לעובדים וגם לאורחים שלנו.

>>> קראו גם: איך בוחרים מגשי אירוח?

למשל, אנחנו נציע להם פינגר פוד מתוק. הכוונה היא למנות של דברים מתוקים אשר לפי השם של המנה, אפשר להבין שלא מדובר כאן בדברים מסובכים ומורכבים מדי, בטח לא דברים שידרשו מהם אחרי זה לשבת בלי יכולת לקום מרוב שהמנה עמוסה וממלאה. מדובר על דברים שאפשר לכנות אותם "טעימות", שכן מדובר על מנות קטנות, מצומצמות מאוד.

כך למשל אפשר למצוא במסגרת מגשי פינגר פוד מתוק, מנות כגון, כדורי שוקולד, שיפודים עם תמרים או דברים מתוקים אחרים שניתן לשים על השיפוד, עוגות קטנות, סופלה או מוס שוקולד קטן, טראפלס, ועוד שורה ארוכה של דברים שבהחלט יכולים להשביע את רצון העובדים וכל מי שמשתתף בהרמת כוסית.

כיצד אנחנו מזמינים פינגר פוד מתוק? אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חברות שמציעות תפריט עשיר של מגשים כאלה. הרבה פעמים מדובר על חברות שמציעות לצד מגשים של פינגר פוד, גם מגשים אחרים שכוללים גם פינגר פוד מלוח וכן מגשי אירוח עם מנות שונות שמתאימות לארוחת צהריים או ערב, על פי בחירה.

צריך לזכור, אם אנחנו מחליטים להזמין מגשי אירוח, אנחנו צריכים לקבוע כמות מספקת שתתאים לכלל המשתתפים באירוע ומן הסתם, רצוי מאוד לשלב כמה וכמה סוגים של מגשים עם מנות שונות, כך האורחים שלנו ייהנו גם ממבחר גדול וחשוב יותר, יוכלו ליהנות מדברים מתוקים וטעימים מאוד.