איך אפשר להגדיל מכירות באמצעות מועדון לקוחות?

כל מנהל רוצה למקסם את הרווחים של העסק שלו ובכך אין כל ספק, השאלה היא אם כן לא אם להגדיל את הרווח אלא כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שיש. אין מחלוקת כי מקסום הרווח תלוי מאוד בצמצום הוצאות וכי אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לחסוך. לצד זאת אין גם מחלוקת כי מקסום הרווח תלוי במידה ניכרת גם בהגדלת המכירות שלכם. ככל שתמכרו יותר כך תרוויחו יותר וזהו כלל מאז ראשית האנושות. בכדי להגדיל מכירות אנחנו מציעים לכם לשקול ברצינות להקים מועדון לקוחות עם סטייל. עליכם להבין כי מועדון יוצר נאמנות בין הלקוח ובין העסק וכך הלקוח יעדיף תמיד לקנות בעסק שלכם ולא בעסק אחר. הזדהות של הלקוח עם העסק שלכם היא דבר חשוב ביותר והיא הכרחית בעולם העסקים המודרני ואין ספק כי מועדון לקוחות עוזר לכם להגשים את המטרה הזאת בצורה הטובה ביותר שיש.

מה הקשר בין עידן המידע ובין מועדון?

אין ספק כי מועדון לקוחות יוצר רגש בין העסק ובין הלקוח, אך אין גם ספק כי זהו לא הדבר היחיד שמועדון לקוחות עושה. עליכם להבין כי כיום קבלת ההחלטות של המנהלים תלויה במידה עצומה בניתוח המידע שלהם. כאן המקום לציין כי ניתוח מידע תלוי במידה עצומה במועדון לקוחות. ברגע שיש לכם מועדון אתם יכולים לראות איזה מוצרים הלקוחות שלכם קונים, מתי הם באים לחנות ולאילו מבצעים הם רגישים. כך תוכלו להציע להם פרסום ממוקד המתאים במיוחד להם וזהו יתרון עצום אשר יאפשר לכם להרוויח הרבה יותר ולהגדיל את המכירות שלכם בצורה דרמטית וכל זאת תודות לדבר הנקרא מועדוני לקוחות.

מדוע מועדון חוסך לי כסף רב?

כבר אמרנו כי מועדוני לקוחות מאפשרים לכם לבצע פרסום ממוקד לקוח, זה לא רק אומר כי אתם תגדילו את המכירות של העסק שלכם אלא גם שתקטינו את הוצאות הפרסום. כך האפקט של המועדון הוא כפול וההשפעה שלו היא ארוכת טווח תוך שהיא מאפשרת לכם לצמצם הוצאות בצורה ניכרת.