מה עדיף בטבעת אירוסין, יהלום אחד גדול או הרבה יהלומים קטנים?

אם את שמה לב כי הצעת הנישואין מבן הזוג שלך קרבה, וכבר תכננת את הכל בראש: את הרגע הרומנטי, את השמלה שתלבשי, כמו גם את סוג הטבעת שבן הזוג יענוד על אצבעך – חשוב שתדעי בראשית כיצד אפשר לרמוז לבן הזוג אודות בחירת הטבעת (שכן טבעת זאת תלווה אותך כל החייך), כמו גם שתדעי מה עדיף בטבעת אירוסין, יהלום אחד גדול או הרבה יהלומים קטנים?

כפי שאת בוודאי יודעת, כיום לא חסרים דגמים ושלל עיצובים של טבעות אירוסין כולל מחירים שונים, כאשר למרות כוונתו של בן הזוג והמאמצים הרבים לקלוע לטעמך –  חשוב שתדעי גם את מה את מעדיפה ולאחר מכן תכווני את בעלך לעתיד לרכישת הטבעת הנכונה.

אז מה כדאי לבחור בכל הנוגע לטבעת אירוסין?

הנה כמה דגשים שיש לשים אליהם לב:

מבנה האצבע וכף היד – אם יש לך מבנה כף יד עדין, מאורך ודקיק, חשוב שתדעי כי את יכולה להתאים כל טבעת אל האצבעות שלך החל מטבעת אירוסין בעלת יהלום אחד גדול או כזאת המשובצת בהרבה יהלומים קטנים.

ידיים עדינות וארוכות הן נפלאות והן מאפשרות התאמה של כל סוג תכשיט אל כף היד ואל האצבע. עם זאת במידה ומבנה כף היד שלך קצר יותר, כמו גם מלא: התאמה של טבעת בעלת כמה יהלומים קטנים תעדן את כף היד ותקנה מראה ארוך ואצילי.

אם יש לך כפות ידיים בינוניות ופרופורציונאליות, תכלי כמובן לבחור בטבעת בעלת יהלום אחד הידועה גם כטבעת אירוסין סוליטר בעלת מראה קלאסי ומלכותי.

טעם אישי – דגש נוסף לבחירת טבעת אירוסין הוא כמובן טעם אישי. נשים שאוהבות מראה קלאסי ועדין יבחרו בדרך כלל טבעות בעלות כמה יהלומים קטנים המשובצים אחד ליד השני על גבי חישוק הטבעת, בעוד שנשים שאוהבות מראה נוצץ: יעדיפו בדרך כלל טבעת סוליטר אשר מאפשרת מראה בולט, ייחודי וזוהר.

פרקטיות – חשוב לדעת כי טבעות סוליטר למרות מראן המרהיב, נחשבות פחות פרקטיות בעיקר כאשר הן מסתבכות בשיער או באריגים עדינים, כאשר טבעות בעלות כמה יהלומים קטנים יקנו פרקטיות והן מתאימות לנשים שעובדות בעבודת כפיים. עם זאת בבחירת טבעת איכותית המשובצת במקצועיות, לא צריך להיות קושי בעת בחירת יהלום סוליטר קלאסי.

כעת, לאחר שהבנת כיצד לבצע את הבחירה, כל מה שעלייך לעשות הוא לרמוז רמזים עבים לבן הזוג ולקוות שהוא יבין ויגשים עבורך את כל החלומות!