איתור ביטוחים על פי מספר ת.ז

ישנם מקרים רבים שבהם לאדם קיימות כמה פוליסות ביטוח שבכל אחת מהן מופקד כסף לצרכים מסוימים, על מנת להימנע ממצב זה ישנם פעולות שונות שניתן לבצע, אך ראשית יהיה עלינו להבין איך זה קורה ואל מי כדאי לפנות ולקבל סיוע. קיימות מספר סיבות שיכולות להביא לפתיחת פוליסות ביטוח כפולות במהלך השנים. זה יכול לקרות כתוצאה ממעבר בין מקומות עבודה, בגלל טעות בירוקרטית או מתוך החלטה עצמאית של פתיחת פוליסה חדשה. כפילות כזו עלולה לגרום לנו נזק לטווח הרחוק, ועל כן כדאי לטפל בנושא ולא להתפשר על המצב הקיים.

איתור ביטוחים על פי מספר ת.ז – איך עושים זאת?

היום ניתן להשתמש בכלים מתקדמים ופשוטים שיעזרו לנו לאתר אם ישנה בעיה בביטוחים, ואם אכן קיימת בעיה אז לטפל בה כראוי ובאופן נקודתי. איתור ביטוחים נכון יסייע לכם לעקוב אחרי כל פוליסות הביטוח שלכם וכך תוכלו לעלות על כפילויות ביטוח ועוד בעיות שיש לטפל בהן.

במצב של פוליסה כפולה, המבוטח מחזיק למעשה בכמה פוליסות שהתבצעו דרך מוקדים שונים. במהלך האיתור ניתן להציג את כל הפוליסות שפועלות כרגע ואת כמות הכסף שנמצאת בכל פוליסה. ניתן גם לבדוק את אפשרות הניצול של כל אחת מן הפוליסות. שימוש באיתור ביטוחים יאפשר לכם להבין מה מצבכם הכספי כרגע וגם אם קיימת בעיית רצף שמתרחקת בפוליסה ספציפית. בנוסף לכך, תוכלו לגלות איפה אתם מבוטחים ומי מחזיק במידע שלו אתם זקוקים.

איפה ניתן לקבל את השירות?

ישנם שירותים רבים שמספקים איתור של ביטוחים דרך האינטרנט וכדאי לפנות רק לחברה שמספקת שירות בטוח, מהימן ומדויק דוגמת חברת מניב הוותיקה והמנוסה. ככל שהשירות יציג בפניכם את המידע העדכני ביותר, כך המידע יהיה נכון ומדויק יותר בעבורכם. לאחר שגילתם כי ישנם כפילויות, כדאי לפנות אל חברות הביטוח ולפתור את הבעיה על ידי שימוש במידע שהשגתם. ולבסוף, אל תשכחו כי כפל ביטוחים אינו מעניק לכם כפל הטבות. כך שגם לאחר שמצאתם כפילויות בתשלומי הביטוח, מומלץ להיות עם האצבע על הדופק ולעקוב אחר כל הפוליסות הקיימות על מנת למנוע בעיות חדשות.