מה כדאי לדעת על חברת פולריס?

בואו והכירו את חברת פולריס. החברה שהיא בעצם הבית של הטרקטורונים. המקום שבו חוברים ידע וניסיון לאהבה גדולה לתחום. ואנשים שעבורם טרקטורון זה חלק מהחיים מוצאים כאן את מבוקשם. כי בחברת פולריס הטרקטורונים הם לא רק כלי רכב, מדובר על דרך חיים שמפיחה בנו חיות ומזרימה אדרנלין. כי אין כמו נסיעה על השבילים החוליים, לראות את הנופים ולחוש את הרוחות הנושבות, לחוש את הגשם ולנשום את הניחוח הקסום של הטבע והצמחים.

מבינים את המכורים לתחום

היות ואנחנו חיים ונושמים טרקטורונים אנחנו מבינים כל כך טוב אתכם, אנשים שיודעים מה זו נסיעה מענגת בטרקטורון. אז פולריס זה בית שמאחד תחת גגו את קהילת הטרקטורונים. כאן תמצאו גם אתם מקום שמבין אתכם ואת הרצונות שלכם בעניין הטרקטורון שלכם.

מה ניתן לקבל בפולריס?

חברת פולריס (הכירו באתר http://www.zoomatv.co.il) מציעה מגוון שירותים ופתרונות בתחום הטרקטורונים. ניתן לרכוש בפולריס טרקטורונים, לקבל ייעוץ בתחום, לשמוע על פתרונות יצירתיים ועוד. אבל הדבר החשוב מכל הוא העובדה שבפולריס מבינים אתכם ויודעים בדיוק מה אתם רוצים ומחפשים. כאן אתן מגלים שיש מי שמבין אתכם ואת התחביב הייחודי הזה שלכם.

ידידות והיכרויות

כמו כן כאן בפולריס תוכלו גם אתם להכיר אנשים כמותכם שיש להם אהבה עזה לתחום, והם חיים את החיים שלהם לצד טרקטורון שעוזר להם לחוש את החוויות העמוקות אליהם הם חותרים. כאן מחליפים רעיונות, שומעים דעות, סיפורים מעניינים וגם חוויות. כאן יהיה לכם למי לספר על החוויה המטורפת שלכם ועל ההרגשות שחוויתם בנסיעות שלכם.

פולריס בהגינות ללקוחות

החברה מציעה מכירת רייזרים, ריינג'רים, טרקטורונים וכיו"ב במגון עסקאות כאשר הערך החשוב בעינינו הוא יושרה והגינות. חשוב לנו להיות בטוחים ששני הצדדים, יהיו מרוצים מהעסקה. כמו כן נמנע עסקאות בלתי הגונות ודברים בלתי ראויים. החברה טווה מערכת קשרים ארוכת טווח עם הלקוחות ואוהבת את הקהילה המגובשת שנפגשת סביב נושא הטרקטורונים.

כל המידע שלכם

במעמד המכירה נחלוק עם הלקוח את המידע הרב שיש לנו בתחום הטרקטורונים בכלל ובתחום כלי הרכב שבו הוא מעוניין בפרט, כמו ריינג'ר למשל http://www.zoomatv.co.il/rangers.html. וזאת כדי לאפשר ללקוח לקבל את ההחלטה שלו על בסיס של ידע והבנה. כשהוא מבין את ההבדלים בין הטרקטורונים השונים הוא יוכל להחליט איזה טרקטורון יתלווה אליו במסעות.