יתרונות במסחר עצמאי בשוק ההון

אריה גולדין מציע לכל אחד ללמוד לעומק את התחום של מסחר בשוק ההון, ופשוט לקפוץ למים. כמובן שאין מדובר כאן על הימורים על מניות כאלו או אחרות, אלא על היכולת ללמוד בצורה עצמאית את התנהלות השוק, להבין לעומק את התיאורטיות השונות ולהתחיל להשקיע את הכספים שלכם במקומות הרבה יותר רווחיים. רובינו היינו רוצים לעשות משהו עם הכסף שחסכנו, היות ואין שום טעם ואין שום הגיון לשמור אותו מתחת לבלטות בבית, או בריבית אפסית בבנק. לכן הדבר החכם ביותר שניתן לעשות עם החסכונות, הוא להשקיע אותם בצורה חכמה בשוק ההון. כמובן שיש צורך להיכנס לשוק לאט ובזהירות, אין שום צורך להשקיע את כל החסכונות שלכם על ההתחלה. מומלץ להתחיל מסכום התחלתי של כ – 20 אלף ₪, לראות איך אתם מתקדמים, ללמוד מהטעויות ההתחלתיות ולהמשיך להשקיע בצורה הנבונה וההגיונית ביותר.

מידע נוסף תוכלו למצוא גם בקישור זה

כל היתרונות של מסחר עצמאי בשוק ההון – לפי אריה גולדין

אריה גולדין נחשב לאחת הדמויות המובילות ביותר, אשר מאמינות כי לכל אחד יש את היכולת להשקיע בצורה חכמה ורווחית בשוק ההון. החוכמה היא כמובן לבצע השקעות נבונות, ולא לפעול בהתאם לאינטואיציה בלבד. אך מי שלמד את השוק בצורה מקיפה, קרא ספרים ומאמרים של טובי המשקיעים, יכול להתחיל להשקיע לבד, ובכך לחסוך מעצמו לא מעט דמי ניהול. אחת הבעיות הגדולות ביותר בהשקעות שמתבצעות באמצעות יועץ השקעות, היא דמי הניהול הגבוהים. לא פעם, מדובר על דמי ניהול שיכולים להגיע כמעט ל- 2% מהסכום הכללי, ללא שום קשר להצלחה של ההשקעה.

יתרון מהותי נוסף הוא כמובן היכולת להחליט לבד לאן הכסף שלכם ילך. הרי למה להסתמך על יועץ השקעות, כאשר ניתן לנתח את השוק בצורה עצמאית ולהגיע למסקנות שנכונות עבורכם. כדאי לזכור כי יועצי השקעות ינסו לא פעם לקדם את האינטרסים שלהם, ולאו דווקא את שלכם, לכן עדיף להשקיע לבד, לפזר את ההשקעות שלכם למקסימום האפשרי וכמובן ללמוד מטעויות ולנסות שוב עד שמצליחים. כאשר סוחרים בצורה עצמאית, אין צורך לחכות לברוקר כדי לבצע השקעה מסוימת, אלא מספיק ללחוץ על המקש הנכון במקלדת.

עוד מידע תמצאו בערך הויקיפדיה של אריה גולדין