תשואה גבוהה בנדל"ן? השקיעו ביוון!

ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כספם בערוצי השקעות שונים, כך שהתקווה היא כי אותן השקעות יכפילו ואף ישלשו את עצמן כך שהאדם יוכל להרוויח כסף נוסף יחד למשכורתו החודשית הקבועה, או כל הכנסה נוספת שעומדת לרשותו.

ניתן לומר כי תחום הנדל"ן הוא אחד מערוצי ההשקעות המשתלמים והמניבים ביותר בשנים האחרונות. אם הנכם מעוניינים בקבלת תשואה גבוהה עבור ההשקעה שלכם, השקעה בנדל"ן היא התשובה לכך. אך מכיוון שיוקר המחיה בארץ הולך ועולה כל הזמן, כך תחום הנדל"ן בארץ הפך להיות הרבה יותר קשה ולעיתים בלתי אפשרי. לרוב כדי להצליח לרכוש דירה או נכס לצורך השקעה בעלת תשואה גבוהה ואיכותית, יש צורך בהשקעת סכום כסף גדול במיוחד שלרוב האוכלוסייה אין. משום כך, ההמלצה היא לנתב את ההשקעה בתחום הנדלן עבור מדינות אחרות בעולם כמו יוון. נשאלת השאלה למה לקנות דירה ביוון? התשובה לכך היא שמדובר במדינה בעלת מספר רב של נכסים להשקעה, אותם ניתן לרכוש באזורים מרכזיים במדינה וללא צורך בהשקעה של סכומים גדולים כמו בארץ.

מה צריך לעשות לפני שאני קונה נכס ביוון?

אם כן כיצד נבטיח כי נשיג את התשואה הגבוהה ביותר על הנכס? מה אנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? התשובה היא שאנו צריכים לשים לב טוב היכן הנכס ממוקם ולכן כדאי לנסוע ולראות אותו, כך אנו יכולים לבחון את מצב הנכס והאם יש בו ליקויים או כשלים. בנוסף על כך, אנו צריכים גם לבחון מהם מחירי השכירות באזור שבו נמצא הנכס. אנו צריכים לבדוק את דרכי הגישה לנכס והאם הוא נמצא בשכונה טובה או לא. כל הבדיקות האלו הם דברים חשובים ביותר אשר אנו חייבים לקחת בחשבון, במידה ואנו מחליטים להשקיע בנכס איכותי וטוב אשר אין ספק כי יניב עבורנו רווחים מצוינים לטווח הרחוק.

האם כדאי לקנות נכס יד שנייה או ראשונה?

קיימת שאלה האם כדאי לנו לקנות נכס יד ראשונה או נכס יד שנייה? והתשובה לכך היא שאין כאן תשובה אחת ויחידה. לעיתים יהיה עדיף לנו לקנות דווקא נכס חדש ופעמים אחרות יהיה עדיף לנו לקנות נכס יד שנייה. כל מקרה הוא לגופו וכל השקעה שונה מאחרת וזהו משהו שאנו צריכים לזכור.

אולי יעניין אתכם גם: קורס נדל"ן בחינם