זוכי מחיר למשתכן – האם הם באמת זוכים

הפרויקט של מחיר למשתכן הוא לא פרויקט חדש. הוא כבר נמצא באוויר כמה שנים והרבה זוגות צעירים תולים את תקוותם והם סבורים כי זו תהיה הדרך היחידה אשר הודות לה הם יזכו לקורת גג משלהם. כאן עולה התהיה, מה בכל זאת נעשה במך כל הזמן הזה מאז עלה הפרויקט לאוויר העולם ועד עתה. האם מדובר בהגרלה אשר הזוכים בה אכן זוכים באמת?

כאן חשוב לדעת כי בכל זאת מדובר במשהו חדש. מדובר בפרויקט שלא היה כמותו ועל כן הוא גם נתקל בקשיים רבים. אך האמת היא שעם הזמן, יתחילו לאכלס את הדירות אשר בהם הם זכו, נוכל לראות האם הפרויקט אכן מוכח את עצמו בשטח מבחינת הזוכים והם באמת חשים כזוכים. ניתן להיכנס לאתר איגוד הזוכים מחיר למשתכן וללמוד דברים מועילים נוספים על הפרויקט.

מתחילים לאכלס

הפרויקטים הראשונים אשר יצאו לדרך במסגרת המחיר למשתכן כבר משלימים את בנייתם ואנחנו עדים לאכלוס שאוטוטו יוצא לדרך. אז נכון שהזוכים נאלצו להמתין בסבלנות או שלא בסבלנות עד שהדבר יקרה, אך ניתן בהחלט לקבוע ולומר כי למרות ההמתנה הארוכה, לא היה לאותם משפחות כל אפשרות אחרת להגי לדירה משלהם. הם אמנם נאלצו להמשיך ולשלם עד כה דמי שכירות עבור מגורים בתנאים מינימליים אך התקווה שלהם כל העת הייתה הדירה הממתינה להם באופק.

הסיכוי היחיד לדירה

כל מי שניגש למעשה להירשם לפרויקט הוא אדם המוגדר כמחוסר דיור. זה יהיה בדרך כלל זוגות צעירים אשר אליהם למעשה מכוון הפרויקט, א בפועל הוא גם מיועד לעוד משפחות אשר עומדות בקריטריונים שונים אשר אלו מתייגות אותם גם כן כמחוסרי דיור וכאנשים שאין להם קורת גג משל עצמם. הסיכוי היחיד עבור האנשים הללו זוהי הדירה במסגרת מחיר למשתכן.

הדירות הללו נמכרות עם הטבות מפליגות עבור הזוכים כאשר לא רק שהם לא צריכים לשלם את מלוא הסכום כפי שעולה נכס דומה באותו אזור, אלא שהם נהנים גם ממימון משכנתא לזוכי מחיר למשתכן בסכום גבוה ועל כן הם לא צריכים לשלם מחיר גבוה עבור ההון העצמי. עובדות אלו הופכות את הזכייה במחיר למשתכן לזכייה ממשית!