קישוט חללי עבודה

מי לא היה רוצה להגיע כל בוקר למקום עבודה נקי, אסתטי ומקושט? הדבר תורם לתחושה הכללית ומדרבן את העובדים לתפוקת עבודה גבוהה יותר. מעבר לכך, קישוט חללי עבודה נועד למתג את המקום על מנת לחזק את המיתוג של החברה ולהעניק לעובדים את התחושה שהם מהווים חלק ממשהו גדול ועוצמתי יותר. כמובן שתהליך הקישוט והמיתוג של העסק או החברה, חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה שמתמחה בתחום. רק חברה מסוג זה, תוכל לספק את התוצאות המקצועיות והאיכותיות ביותר. המטרה היא כמובן לייצר סביבה נעימה ונינוחה, כזו שהעובדים ישמחו להגיע אליה בבוקר ולשהות בתוכה במשך רוב היום שלהם. ניתן לקשט ולמתג כמעט כל חלק במבנה, כולל חלונות, דלתות, מחיצות וכדומה.

קישוט חללי עבודה – כיצד עושים זאת בצורה המקצועית והיעילה ביותר?

כאמור, ניתן לקשט כמעט כל חלק מחלל העבודה, כאשר המטרה היא לעשות זאת בצורה היצירתית והמעניינת ביותר. ניתן למשל להדביק מדבקות לחלון ראווה משעשעות על גבי המחיצות המצויות בין העובדים, לתלות שרשראות של דגלים ממותגים מהתקרה ולקשט את החדר בבלונים עם לוגו החברה. חברות שירצו להשקיע, יוכלו למשל להזמין שער כניסה צבעוני העשוי מבלונים ממותגים או לחילופין בלוני הליום שירחפו בחלל החדר ויקשטו את התקרה. ניתן לחלק לכל עובד דגלוני שולחן שיקשטו את שולחן העבודה שלו, ובכך יתרמו לאווירה הכללית של החדר. ניתן להדביק על הקירות או הדלתות הפנימיות מדבקות קיר איכותיות, המעוצבות בצורה אישית בהתאם למסר הרצוי של החברה. ניתן לייצר למשל, אווירה צעירה ודינאמית יותר, או אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. מעבר לכך, מומלץ להשקיע בריהוט משרדי שיהיה תואם לרוח החברה ולצבעי המיתוג שלה. כדאי לצבוע את קירות המשרד בצבעים רעננים שיפיחו חיים במקום, אך תוך כדי ישתלבו עם המסר והערכים של החברה.

לסיכום, קישוט חללי עבודה הפך לאחד הנושאים החמים ביותר בעולם העסקי. אם בעבר מקום העבודה היה מקום אפור ומדכא, הרי שהיום רוב החברות טורחות להשקיע בעובדים שלהן, על מנת לספק להם מקום עבודה נעים ופורה. מעבר לכך, זוהי הזדמנות מעולה לבצע מסחור חזותי ולתרום למיתוג של החברה ולחזק את המסר השיווקי שלה.