איזה צעצועי מין מתאימים לך

רוצים לבחור צעצועי מין מחנויות באינטרנט או מכאלה שנמצאות ברחוב או בקניון? זה הזמן להכין רשימת קניות סקסית במיוחד. אז איזה צעצועי מין מתאימים לכם? הנה כמה אפשרויות: 

צעצועים לחדירה אנאלית

גברים ונשים יכולים להנות מאד מחדירה אנאלית. מי שרוצה אורגזמות כפולות יכול לבחור מגוון צעצועי מין להחדרה אנאלית כמו חרוזים אנאליים, ביצים סיניות, דילדו, סטראפ און, פלאג אנאלי וכולי.
הקליקו כאן כדי להתרשם ממגוון אביזרי מין.

משחקי סאדו מאזו

אם אתם אוהב לשלוט או להיות נשלטים: הגיע הזמן להגביר קצת את העניינים. בחנויות אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרי S&M משמע מוצרי סאדו מאזו שכוללים שוט ואזיקים, מסכות ומחסומי פה, כמו גם ג'אג וחליפות נשלט ושליטה ושאר מוצרים שיעלו בדרגה אחת משחקי השליטה הסקסיים שלכם.

טיפות חשק וספריי השהייה

מי שצריך קצת יותר חשק או שהייה של זקפה יוכל לבחור תכשירים כמו טיפות חשק לבת הזוג וספריי השהייה לזפקה חזקה וממושכת יותר. בחנויות סקס כמו חנות סקס supertoys תמצאו מגוון רחב של חומרים ותכשירים עשויים תרכובות טבעיות ונעימות לשיפור משמעותי בחיי המין. 

פלאש לייט ובובות מין

אם אתה רוצה להתנסות בסקס ראליסטי עם אישה או לדמות וגינה נשית בצורה אמיתית במיוחד – תוכלו לבחור מוצרים כמו בובות מין או פלאש לייט. בובת מין נראית ממש כמו אישה אמיתית והיא עשויה סיליקון רפואי למגע מושלם. בין היתר הבובות שוקלות יותר מ 25 קילו והן בגובה של 1.20 לפחות כך שההרגשה היא אמיתית למדי. גם פלאש לייט מדמה וגינה נשית בצורה ראליסטית והוא מוצר שנראה כמו פנס אך עשוי סיליקון רפואי ופתח הדוק לעינוג עצמי מושלם. באמצעות בחירת מוצרים נכונים – תוכל להנות משעות על גבי שעות של הנאה.