דירוג אשראי שלילי

דירוג אשראי שלילי מושפע מהתיעוד השלילי של ההיסטוריה הפיננסית של כל אדם. לא מעט אנשים שומעים שיש להם דירוג אשראי שלילי ולא מבינים במה בדיוק מדובר. דירוג אשראי בעצם מהווה את תעודת הזהות הפיננסית של האדם. על כל אדם מוזן מידע אודות התנהלותו ומצבו הפיננסי במאגר נתונים. כאשר אדם פונה לבנק או לחברה חוץ בנקאית בכדי לקבל הלוואה או משכנתא, הם יבדקו האם בטוח לתת לו את ההלוואה שהוא מבקש וכן, באיזה ריבית ניתן לתת לו את ההלוואה המבוקשת בהתאם לדירוג האשראי שלו.

> חשוב לדעת! אפשר לשנות את דירוג האשראי השלילי באמצעות שירות מחיקת נתוני אשראי שליליים

מהו דירוג אשראי שלילי?

דירוג אשראי שלילי הוא בעצם מונח שמתייחס ליכולת ההחזר של האדם, יכולת עמידתו בהחזרי הלוואות ומצבו הפיננסי. דירוג האשראי של האדם יושפע מדברים שונים כגון: האם חזרו פעם לאדם שיקים, האם יש לו תיק בהוצאה לפועל, האם הוא פתח בהליך פשיטת רגל, האם הוא חורג באופן תמידי ממסגרת האשראי שלו ועוד. ככל שהנתונים אודות מצבו הפיננסי של האדם הינם פחות טובים כך דירוג האשראי שלו יהיה פחות טוב. על כן, חשוב מאוד שכל אדם יתנהל בצורה הטובה ביותר מבחינה פיננסית וידאג לעמוד בכל ההתחייבויות שלו. במידה ואדם איננו עומד בהתחייבויות שלו, חשוב מאוד שינסה לבדוק האם ישנה דרך לתקן את דירוג האשראי שלו בכל זאת. 

האם ניתן לתקן דירוג אשראי שלילי?

אם יש לכם דירוג אשראי שלילי או נמוך, חשוב מאוד להתנהל בצורה טובה יותר מבחינה פיננסית שכן המידע שישמר אודותך יהיה חיובי. כמו כן, ישנן חברות אשר כיום מסייעות לכל אדם בתיקון דירוג האשראי שלו באמצעות מחיקת BDI שלילי ו/או מציאת טעויות שונות בדוח או באמצעות ביצוע פעולות חיוביות שונות שיתווספו של מאגר הנתונים וישפיעו לטובה על דירוג האשראי של האדם. חשוב לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום זה על מנת להפוך את דירוג האשראי שלך מדירוג שלילי לחיובי.