איוד בגז – מה הסכנות

כאשר מגלים כי ישנם מזיקי עץ בתוך אחד או יותר מרהיטי הבית, הדבר הראשון שרוצים לעשות הוא להציל את אותו פריט, בעיקר אם הוא פריט שעלה הרבה מאוד כסף או כזה שיש לו ערך רגשי. הבעיה עם מזיקים שנכנסים אל תוככי רהיטים, היא בדיוק זו. הם נכנסים אל העץ ושם הם נהנים מארוחה טעימה וניזונים על ידי העץ תוך כדי שהם לא שוכחים גם להתרבות ולהטיל שם ביצים שיביאו אל מזיקים נוספים בבוא העת. איוד בגז פותר את הבעיה הזו לעומק, ולאחר שמבצעים עיטוף ובידוד של אותו פריט ריהוט משאר הרהיטים, מזרימים את גז שנכנס אל תוככי העץ ומשמיד את אלה באופן הכי יעיל.

 

מה זה איוד בגז

איוד בגז הוא כזה שכולל שימוש בגז, שמוחדר לעומקי הרהיט הנגוע והחדרת הגז הזו עוברת אל דרכי הנשימה ואל כל סוג של חרק שנמצא שם, בכל סוג של שלב התפתחותי שבו הוא נמצא.

תהליך האיוד מתרחש בשלושה שלבים, הראשון כולל החדרה של גז איוד אל הרהיט שנמצא כבר אטום באופן מלא, השלב השני הוא זה שבו המזיקים נחשפים אל הגז, והאחרון הוא זה שבו מאווררים את אותו הרהיט במשך של מספר ימים על מנת להוציא את כל שאריות הגז שהוחדר לשם ולהחזיר את הרהיט לשימוש בטוח ונעים ללא כל זכר לחרק, מחרק בוגר ועד לביצה.

 

מכירים את הסכנות של זה

מכיוון שמדובר בגז שהוא רעיל גם לבני אדם, זה חשוב כי כל התהליך הזה יתבצע על ידי מדביר בעל רישיון וניסיון בפעולה, וכן כי הרהיט עצמו יודבר שלא בחלל של הבית, אלא יוצא משם אל מקום ניטרלי שאין בו סכנה לאף אדם. איטום מלא ונכון והדברה שלא נעשית בבית יביאו אל תוצאה בטיחותית וטובה.