פיצויים מגרמניה – כל מה שצריך לדעת על זכאותכם

ניצולים, בני זוגם ויורשיהם יכולים להגיש תביעת קצבאות מגרמניה בגין עבודה בגטו. בין ישראל לגרמניה נחתם הסכם פיצויים לנפגעי שואה בגרמניה עוד בשת 1975 הקובע כי כל אחד שעומד בקריטריונים שהזכרנו יוכל לקבל את פיצויים מגרמניה.

כדי לייעל את הגשת התביעה ניתן לפנות אל משרד ייעודי שמתמחה בתביעות של יורשי עובדי הגטאות. בדרך הזו ניתן להבטיח ייעול דרמטי של כל התהליך, עד קבלת הפיצויים. יתרה מכך. בדרך הזו ניתן גם להגדיל משמעותית את הסיכויים ליהנות מקצבאות מוגדלות, וזאת לעומת מצב שבו תנסו לעבור את כל התהליך הבירוקרטי הזה לבדכם.

היעזרות בעורך דין מנוסה למיצוי ההליכים

אם אתם לא רוצים לקבל החלטות שגויות שקשורות בדרך שבה אתם מתנהלים על מנת לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם בתור יורשי עובדי הגטאות, אז יהיה כדאי לכם להימנע מקידום התהליך הבירוקרטי הזה לבדכם ולפנות בהקדם אל עורך דין שמתמחה בתביעות פיצויים מול גרמניה ופיצויים ליוצאי רומניה.

אנו בטוחים שאם רק תשכילו לפנות אל עורך דין מנוסה שמתמחה בנושא הזה, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לפעול ולא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם לשווא. כך שנמליץ לכם להתחיל לבדוק כבר בזמן הקרוב מי יוכל לעזור לכם לקבל בדיוק את מה שמגיע לכם.

תבדקו את הזכאות שלכם

כמובן שאם אתם רוצים לברר לעומק את הזכאות שלכם לקבלת פיצוים וגובה הפיצויים שתוכלו לקבל, תוכלו פשוט לפנות אל עורך דין בנושא, כך שיוכל לעזור לכם לנתח את הפרטים. כך תוכלו לקבל מענה מדויק ולהבין היכן אתם עומדים. אין לנו ספק שזה יוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולוודא שאתם פועלים בצורה חכמה כדי לקבל את מה שמגיע לכם.