בני ינאי – איש ניהול עם ניסיון

 שצבר ניסיון יוצא דופן בתחום הניהולי וזאת כאשר הניסיון שלו גם מגוון במיוחד. החל מפיקוד על מאות חיילים במסגרת שירותו הצבאי שהתחיל ביחידת הצנחנים ועד תפקידו כמנהל במחלקת חקירות של רשות המיסים, הוא הקפיד לאורך כל הדרך לשמור על מצוינות, להיות סקרן ולנסות להמשיך להתקדם ולצבור ידע ניהולי.

יכולת לנהל מתוך ניסיון אמתי

כפי שניתן להבין, כל עוד מדובר על התחום הניהולי, אדם כמו בני ינאי נחשב לאידאלי. הסיבה לכך זה עצם היותו של הניסיון שלו מגוון במיוחד ומאפשר לו לדעת כיצד לגשת לכל בעיה או אתגר ניהולי מתוך התייחסות עניינית והבנה אמתית.

הודות לכך הצליח בני ינאי להתקדם עד לתפקיד בכיר של סמנכ״ל משאבי אנוש ומנהל ברשות המיסים. כך מראה בני שבעזרת הקפדה על סטנדרטים ניהוליים גבוהים ניתן להגיע להיכן שרק רוצים. בסך הכול צריך לצבור את הניסיון הנחוץ ואט אט אפשר להעלות ולהתקדם.

ניהול יכול להיראות אחרת

בין אם מדובר על התקופה שלו כמנהל באגף החקירות של רשות המיסים ובין אם על התפקיד הנוכחי כסמנכ״ל, יש לציין כי בני ינאי ידע להקפיד לאורך כל הדרך לעשות דברים מעט אחרת. הוא מפגין יצירתיות שוב ושוב ומוכיח כי בעזרת רצון וסבלנות ניתן להשיג כל מטרה.

כמו כן, היצירתיות ויכולת העבודה הניהולית המרשימה של בני הנם דבר נדיר והם מהווים פקטור משמעותי לכך שהוא נבחר לתפקידים כה בכירים במשך השנים. לבסוף כל שיש לומר זה שהוא פשוט אדם מרשים מאוד שניתן רק ללמוד ממנו. אין זה משנה היכן נמצאים בחיים