טריא – דווקא עכשיו הזמן להשקיע

לא מעט ישראלים מחפשים בתקופה האחרונה הזדמנויות שונות להשקיע את הכסף שלהם. אומנם אין ספק כי משבר הקורונה השפיע באופן ניכר על כל תחומי החיים, אך כאשר מדובר על השקעות לטווח הארוך, הדבר אינו משפיע על התשואה הסופית. למעשה, כדאי לזכור כי תקופות של משבר עשויות להפוך להזדמנויות מעולות להשקעות נבונות ומשתלמות, היות והשוק דינאמי ולכן הוא נוטה להתאושש מכל סוג של משבר. כמובן שכל אחד צריך למצוא את סוג ההשקעה המתאימה ביותר עבורו, תוך כדי התחשבות בפוטנציאל הרווח ופוטנציאל הסיכון. למשל, אנשים רבים בוחרים להשקיע בבורסה, אך מדובר ללא ספק על השקעה שאינה מתאימה לכל אחד. כדאי לזכור כי כל סוג של משבר עלול לגרום לנפילה חדה, דבר שכמובן עלול לרסק סופית את החסכונות של כל משקיע מתחיל. לכן מומלץ להכיר את התחום של השקעות אלטרנטיביות, אשר אינן תלויות כלל בשוק ההון ובתנודות השוק.

כל מה שחשוב לדעת על השקעות אלטרנטיביות

כאמור, התקופה האחרונה השפיעה באופן ניכר על שוק ההון, לכן אין זה מפתיע כי משקיעים רבים בחרו לחפש לעצמם אפיק השקעות שונה, שאינו מושפע כלל ממצב הבורסה. השקעות אלטרנטיביות יכולות לכלול מגוון רחב של אפשרויות שונות, החל מהשקעות בנדל"ן בארץ א בחו"ל ועד להשקעה בהלוואות לאנשים ולעסקים שונים. היום ניתן למצוא חברות שונות, אשר מספקות פלטפורמה לצורך השקעה דיגיטלית בתחום כמו טריא. הפלטפורמה מאפשרת לחבר בין המשקיעים לבין מבקשי ההלוואות, במטרה ליצור מצב של רווח כפול. מצד אחד המשקיעים נהנים מפוטנציאל רווח גבוה ומצד שני, הדבר מספק פתרון אשראי לצורך הלוואות פרטיות, רכישת נדל"ן וכדומה. יש לציין כי רוב ההשקעה מגובה בבטוחות מדרגה ראשונה, כך שכל משקיע יכול לישון בשקט בלילה. במקום שהבנק ייהנה מהריבית של ההלוואה, הכסף מצטבר בחשבון הבנק של המשקיע.

לסיכום, כל מי שמעוניין ליהנות מהשקעה העשויה להניב תשואה גבוהה, חייב להיכנס לתחום של השקעה בהלוואות לאנשים ולעסקים. באמצעות חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום כמו טריא, כל משקיע יכול ליהנות מפיזור מקסימלי של ההשקעה שלו בין ההלוואות השונות, דבר שמקטין משמעותית את רמת הסיכון.