היתרונות של שירותי ענן

שירותי ענן הם כבר כמה זמן הרבה מעבר למה שידענו על הענן עד כה. בזמן שהאמונה הרווחת על הענן היא שהוא עבור שמירה של מסמכים, תמונות וקבצים אחרים בכדי שלא ייעלמו, הענן נותן הרבה יותר משמירה על אוצר רוחני או מסמכים סודיים עסקיים. אם אתם עוד מתלבטים האם אתם מעוניינים בשירותי ענן בעסק שלכם, אתם חייבים להכיר את היתרונות של שירותי ענן לעסקים!

אלו הם היתרונות של שירותי הענן

גישה בכל שעה ובכל מקום

שירותי ענן מביאים לכם את האפשרות לפתוח מכשיר דיגיטלי מהמשרד, מהבית, מבית הקפה ואפילו ממדינה אחרת ולהיכנס הישר לעסק שלכם כאילו ישבתם בו. בעזרת שרת וירטואלי בענן אתם יכולים לצפות במסמכים, להעביר אותם, לקבל אותם ולהעלות אותם מכל מקום בו אתם שוהים.

מרכזיה על המחשב

יתרון נוסף לשירותי הענן הוא הקמת מרכזייה וירטואלית המשויכת לשרת האינטרנט של העסק ולא לקו הטלפון הנייח. יתרון זה בא לידי ביטוי גם בפן הכלכלי מאחר והעסק לא יהיה זקוק עוד לתשתיות קו טלפון וכן גם בפן התקשורתי הישיר, הרציף והמאובטח של העסק.

לא לדאוג, הכל שמור

אחת הדאגות הנפוצות ביותר כאשר מדובר בעסק שפועל המון על תשתיות האינטרנט היא הדאגה שכל העבודה תיעלם ללא האפשרות לשחזר את שאבד. בעזרת שירותי ענן לעסקים אתם לא צריכים לדאוג לכך משום שבכל זמן בו אתם עובדים על המחשב, הענן מגבה את העבודה שלכם.

אופיס 365

אתם ודאי מכירים את תוכנות אופיס המותקנות לרוב בכל המחשבים. תוכנות כמו וורד, אקסל ופאוור פוינט שעוזרות מדי יום לעסקים רבים לתעד את הנעשה בעסק. התקנת אופיס 365 כחלק משירותי הענן יקפיצו את רמת התקשורת בעסק שלכם לרמה הבאה יחד עם אבטחת מידע גבוהה וסיוע מאנשי מקצוע בשעת הצורך.