כמה עולה מזגן נייד להשכרה?

מזגן נייד להשכרה

אם אתם צריכים מזגן נייד, בין אם זה בגלל שאתם עושים טיול בטבע ולא בא לכם לסבול מהחום, אתם רוצים פינה מוצלת, היום זה אפשרי. ישנם מזגנים ניידים לכל מטרה שיכולים ממש לתת לכם תחושה שאתם בבית.

לפעמים הצורך הוא דווקא באירועים שמתקיימים בחוץ בשעות היום, אז החום עולה ואנשים כבר לא נהנים מהאירוע ולא נוח להם לשהות בו, מזגנים ניידים בהחלט יכולים לסייע בעניין אם כי צריך לתכנן את זה נכון כדי שזה יהיה אפקטיבי.

האפקטיביות של מזגנים ניידים היא למקומות שהם יותר סגורים, לאו דווקא סגורים הרמטית אולם יותר סגורים. למקומות פתוחים יש פתרונות אחרים ולא מזגנים ניידים.

אז כמה עולה מזגן נייד להשכרה? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

מזגן נייד להשכרה

מזגן נייד להשכרה ניתן למצוא בדרך כלל בחברות שמפיקות אירועים בטבע. לאו דווקא ממש בטבע, אלא באוהלים גדולים שאגב, גם את האוהלים הללו תוכלו להשכיר.

חברות כאלו מחזיקות בדרך כלל בציוד לאירועים שמתקיימים בחוץ ויש הבדל מהותי בין השניים. ראשית, ההגברה צריכה להיות שונה לחלוטין כאשר אירוע מתקיים בחוץ בשל העובדה שהרעש הוא הרבה יותר חזק ומתערבב עם רעשים אחרים, כמובן, תלוי במיקום.

בעבר, חברות היו נמנעות מלעשות אירועים בחוץ בשל החום הכבד, אולם כיום, עם הפתרונות של מזגנים ניידים ופתרונות קירוי ניתן להקים אוהל ענק וממוזג שבאמת אנשים ירגישו בבית והאירוע יהיה ברמה גבוהה מאוד.

כל אוהל כזה מצריך כמה וכמה מזגנים וכדאי להתייעץ עם אנשי החברה לגבי המספר המדויק של המזגנים והגודל שלהם.

העלות של מזגן להשכרה נעה בין 300 ₪ ל-2500 ₪ תלוי בגודל המזגן וכמובן במשך השהות שאתם צריכים להשתמש בו.