אל תתפשרו על פרופיל גבס דקורטיבי!

רוצים לקבל הרבה מחמאות מאורחים ולהתגאות בבית המעוצב שלכם? עם פרופיל גבס דקורטיבי זה פשוט וגם לא יקר בכלל. פרופיל גבס דקורטיבי הוא שלד מתכתי אליו מחברים את לוחות הגבס. שלדת המתכת הופכת את הגבס לעמיד ומאפשרת לבחור במגוון סגנונות עיצוב. השילוב בין המתכת לבין הגבס הוא שילוב מנצח בין שני חומרי גלם שמשלימים זה את זה. הגבס נוח לעיצוב והמתכת חזקה. עם פרופיל גבס דקורטיבי תצליחו לעצב את הבית בסגנון מודרני בעלות נמוכה. המשקל הקל של הגבס הופך אותו נוח לעבודה, עיצוב, שינוע והתקנה.

איזה פרופיל גבס דקורטיבי כדאי לבחור?

תוספת של שלדת מתכת מחזקת כל מבנה של גבס. קיימות עבודות גבס שניתנות לביצוע רק בשילוב שלדת המתכת. הבחירה בפרופיל הנכון עתידה להשפיע על החוזק של הקיר, המראה החיצוני וההתאמה למטרה שלכם. קיימים פרופילים שמיועדים בעיקר למטרה דקורטיבית בעוד אחרים מתאימים למטרות פונקציונליות.

שני חלקים עיקריים בכל פרופיל גבס

כמעט תמיד, פרופילים דקורטיביים ופונקציונליים עשויים ניצב ומסילות. התפקיד של הניצב הוא לתמוך בגבס בעוד המסילות מיועדות לחיבור פרופיל הגבס אל הקיר. תכנון נכון של המבנה כולו הכרחי להבטחת עמידות לטווח הארוך. עם איש המקצוע הנכון פרופיל גבס מחזיק מעמד עשרות שנים תוך נשיאת משרל משמעותי.

היכן ניתן להתקין פרופיל גבס?

  1. דירות
  2. בתים פרטיים
  3. משרדים
  4. בתי עסק

פרופיל גבס דקורטיבי הוא הזדמנות לשדרג כל חדר. אם אתם מעוניינים בעיצוב שתואם את הצרכים והציפיות שלכם בצורה מושלמת – בנייה בגבס היא הבחירה המשתלמת והיעילה ביותר. אפשר לצבוע את הגבס בקלות בכל צבע ולהתאים אותו לכל מידה. ההתקנה מתבצעת על הרצפה, על הקיר או על התקרה. אתם בוחרים בין מראה אלגנטי לבין מראה קשתי מעוגל.

לייעוץ ומידע נוסף הכנסו לאתר: https://www.profirol.co.il/.