לימודי יזמות נדל"ן – לא רק לאנשי נדל"ן מקצועיים

היום כל אחד יכול ללמוד יזמות נדל"ן, אם למטרת העשרת הידע ואם למטרת תעסוקה בתחום הנדל"ן.  מעוניינים לדעת את כל הדברים החשובים אודות יזמות נדל"ן ? התחילו לקרוא

יזם נדל"ן – כרטיס ביקור

יזם נדל"ן הוא אותו אדם אשר יוזם את כל הקשור אל פרויקט הנדל"ן.  הוא זה שיאתר את הקרקע הפוטנציאלית, יקנה אותה או יחתום על חוזה עם בעל הקרקע, ישכור את שירותיהם של אנשי מקצוע שונים, כמו למשל אדריכל שיתכנן את הפרויקט וקבלן שיוציא את התכנית לפועל. לאחר מכן הוא זה שיהיה אחראי להוצאת ההיתרים הנדרשים על ידי האדריכל ולכל היבטי השיווק של הנכס. אם יש לכם חוש עסקי מפותח ואתם יודעים שתצטרכו להשיג הון עצמי ואינכם נרתעים מתהליכים לא פשוטים אך מאתגרים. עולם יזמות הנדל"ן מתאים לכם.

סוגים שונים של יזמות נדל"ן

אחד מהדברים הראשונים אותם תלמדו במהלך לימודי יזמות נדל"ן הוא שישנם תחומים שונים בעולם יזמות הנדל"ן וכל אחד יכול להחליט להתמקצע באותו תחום שמעניין אותו. חשוב לקחת בחשבון שהפרמטרים החשובים להחלטה באשר לאותו תחום אותו תיקחו על עצמכם הם לא רק מה שמעניין אתכם אלא גם היכולת הכלכלית שלכם, הידע המקצועי שלכם והקשרים שיש לכם בעולם הנדל"ן. חלק מאותם תחומים בהם תוכלו לבחור הם השבחת נכסים, נדל"ן מניב, סחר בקרקעות, קניית נדל"ן והשכרתו וכן בניית נדל"ן ומכירתו.

קורס יזמות נדל"ן – מתאים לכל מי שמעוניין

לימודי יזמות נדל"ן מתאימים לכל מי שמעוניין לעשות הסבת מקצוע וכל מי שמעוניין לפתוח קריירה בתחום יזמות נדל"נית. כל אחד יכול להיות יזם אם יש לו את הבעירה והאמצעים לכך ולא רק אנשי נדל"ן מקצועיים. בסיום הלימודים כל אחד צריך להיות מסוגל לקחת קווי אשראי ולהעמיד ערבויות לבעלי דירות ולרוכשים חדשים, להתמודד עם משא ומתן אל מול הבנקים וחברות חוץ בנקאיות ועוד. בנוסף, דבר חשוב לא פחות הוא לבחור מנטור, קרי, יזם נדל"ן ולהתמקצע אצלו (ניתן לבחור במסלול ליווי ומנטור של אותו יזם נדל"ן). נכון להיום ניתן לבחור גם בליווי לעסקת אקזיט דירות, ליווי מימוני, ליווי למכרזי מקרקעין ועוד.
לסיכום, כל אחד יכול להפוך ליזם נדל"ן באם הוא בוחר לימודי יזמות נדל"ן מקצועיים הכוללים גם פגישת ייעוץ עם מנטורים בתחום של יזמות נדל"ן ובניית תכנית עסקית מתאימה.