עתיד האוטומציה לאן?

אחת השאלות שהרבה מאוד מתעסקים בה בתחום המחשוב, המכונות, והטכנולוגיה בכלל היא, לאן אנחנו הולכים בכל מה שקשור להיבט של אוטומציה. האם אנחנו רואים את סוף התהליך, האם אנו נמצאים בשיאו, האם אנחנו רק בתחילת הדרך וייתכן ונראה עוד שיאים רבים ומשמעותיים בתחום זה. 

בשביל להבין את עתיד האוטומציה ולאן אנחנו הולכים מכאן, חשוב להבין תחילה את המשמעות של תחום זה, במה בדיוק הוא מתעסק ואיך הוא יכול לעזור לנו. אוטומציה מי שאיננו יודע, הוא תחום הקשור להיבט של יישום מערכות במכונות וציוד מסוגים שונים. זה כולל מערכות מכאניות, אלקטרוניות, ממוחשבות ועוד. הרעיון שעומד בבסיסו הוא, המכונה עושה את מה שהאדם היה עושה בעבר והיא אמורה לעשות את זה טוב, מהיר ומדויק ממנו. 

המטרה של אוטומציה היא, לאפשר לנו, קרי בני האדם, לנוח או לעשות דברים בצורה הרבה יותר קלה, בזמן שהמכונה עובדת בשבילנו ומבצעת את הדברים בצורה מהירה, מדויקת ונכונה, תוך כדי שהיא מספקת לנו תוצאות איכותיות יותר מאלו שהיינו משיגים אם היינו מבצעים את הדברים בעצמנו, קראו בהרחבה על תכני קורס אוטומציה

מה העתיד הצפוי לתחום זה?

אפשר לומר בוודאות שהעתיד הצפוי לתחום זה הוא חיובי מאוד. אנחנו יכולים לראות את זה הן בזכות ההכרה שטכנולוגיה וקידמה תמיד הולכים קדימה, גם אם זה לוקח זמן, אנחנו כל הזמן מתקדמים. 

מעבר לכך, התחום של בינה מלאכותית הוא מאוד משמעותי ולכן סביר להניח שנראה עם הזמן יותר ויותר מכונות אשר נעזרות בכלי זה, בשביל לייצר תהליכים מתקדמים ומשמעותיים, בצורה פשוטה ובאופן מדויק. כך אפשר להשיג תוצאות הרבה יותר איכותיות. זה יכול לקחת זמן, אך בסופו של דבר, אנחנו נראה בכל פעם זינוק והתקדמות.