ייעוץ כלכלת משפחה

הכלכלה היא אחד המניעים המשמעותיים ביותר לרווחת המשפחה וליציבות. זהו נושא מורכב שמשפיע על היבטים רבים בחיינו. חלק זה יספק כמה טיפים כיצד לנהל את הכלכלה במשפחתך. . עסקים בבעלות משפחתית נחשבים ליציבים יותר. הפרדת העניינים העסקיים מחיי המשפחה והיכולת של בן משפחה להשתלט על העסק אינה מתרחשת לעיתים קרובות, שכן קיימות מגבלות רבות על בעלות כזו. קיום אמון הכולל את בעלך או אשתך יכול לספק לך ודאות לגבי עתיד העסק שלך, אבל זה לא מציע אומר שבן משפחה לא יכול להיות גם בעלים, במיוחד אם העסק מייצר הכנסה משמעותית.

משנת 2009 מוקדשת תשומת לב רבה לנושא  של ייעוץ כלכלת משפחה המיסים והטבות פרישה למשפחות בעלות הכנסה בינונית. כמו כן, התמקדה מוגברת בחיסכון בהוצאות החינוך והבריאות של ילדים. אבל, אלה רק שניים מתוך הבעיות הרבות שעומדות בפני משפחות היום. ורוב הבעיות נפתרות על ידי התייחסות לבעיות בנפרד. העצות הבאות יעזרו לכם לגבש תכנית כספית שתתאים לכם ולמשפחתכם.* עזור לבן/בת הזוג בתקציב וערוך איתו/ה תקציב מעת לעת.* וודא שיש מספיק הכנסה זמינה מדי שבוע כדי לכסות הוצאות בסיסיות כמו מצרכים, שכר דירה, שירותים, 

יועץ פיננסי יכול לעזור למשפחות עם בעיות תקציב וניהול כספים. הם יכולים לעזור להם לפתור את הבעיות ולקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הכסף שלהם. . הם גם יעזרו להם לתכנן את העתיד ולהבטיח להם רמת חיים סבירה בפנסיה. יועצים פיננסיים יכולים לעזור לך גם בתכנון עיזבון. יועצים פיננסיים יכולים לעזור עם צוואות וחשבונות נאמנות: חלק חשוב בתכנון פיננסי עבור המשפחה שלך. והכי חשוב, יועץ פיננסי יכול לוודא שלמשפחה שלך יש מספיק כסף לחיות טוב ובנוחות לאורך שנות הפרישה שלהם. 4. תוכנית הלוואות לבעלי בתים תוכנית המשכנתאות לבעלי בתים חוסכת למשפחתך אלפי דולרים בשנה בתשלומי ריבית ומספקת שקט נפשי גדול שהממשלה מגינה על בתיהם מפני עיקול. התוכנית כוללת: מענקים להצעת רוכשי דירה ראשונה, מה שמפחית את תשלומי הקרן והריבית על אותן הלוואות; . למחזר את המשכנתא, מה שמקל על התשלום. מחשבון משכנתא לבית .