אירוח בקיבוצים בצפון

קיבוץ הוא סוג של קהילה קיבוצית ישראלית שבה אמצעי הייצור משותפים לקבוצה ואין בעלות פרטית. הקיבוץ הראשון הוקם בשנת 1909, אך הם הפכו פופולריים יותר לאחר הכרזת העצמאות הישראלית ב-1948.

קיבוצים הם סוג של חיים משותפים הפופולריים בישראל. הקיבוץ הראשון נוסד בשנת 1909 ועד שנות ה-40 היו בו למעלה מ-300. כיום ישנם למעלה מ-270 קיבוצים בישראל, ובקיבוצים אלו מתגוררים כ-170,000 חברים. הקיבוצים ממוקמים בכל הארץ והם מציעים אירוח למטיילים המעוניינים לבקר באזור זה.

קיבוצים בצפון הם מקום מושלם לשהות בו במהלך הקיץ. אירוח בקיבוצים בצפון מציעים הרבה פעילויות למשפחות וילדים, כמו בריכות שחייה, מסלולי הליכה ועוד הרבה דברים.

השוהים בקיבוצים בצפון יכולים ליהנות מהיופי הטבעי של האזור. בקרבת הקיבוצים יש הרבה מקומות לבקר בהם, כמו יערות ופארקים של קרן קיימת לישראל.

קיבוצים בצפון – כל מה שצריך לדעת

כיום יש לא מעט קיבוצים אשר מציעים מקומות לינה לתיירים ולמטיילים כמו קיבוץ הגושרים, קיבוץ דפנה, קיבוץ איילת השחר עם אירוח גלילי איילת השחר ועוד. עם מגוון פעילויות כמו טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, שחייה, רכיבה על סוסים, קייאקים ועוד. המבקרים יכולים לשהות לילה אחד או מספר ימים בהתאם לרצונם.

אם אתם מחפשים קיבוץ להתארח בו בצפון מומלץ שתיכנסו לאחד האתרים שמציעים נופש וחופשות בצפון ותשוטטו בהם מעט. בוודאי תמצאו שם לא מעט קיבוצים שמציעים חופשות בצפון, על מנת למצוא את הקיבוץ הטוב ביותר עבורכם, בדקו את הדברים הבאים:

  • באיזה הרכב אתם מגיעים
  • מה גדול החדר המוצע
  • האם יש ארוחת בוקר כלולה?
  • מסעדות באזור
  • אטרקציות ומקומות לטייל בהם
  • מחיר החופשה

לאחר שבדקתם את כל אלה, חפשו המלצות וביקורות ברשת מקרב מטיילים קודמים שטיילו ולנו במקום – כל אלה יעזרו לכם לתכנן את החופשה הטובה ביותר באחד מהקיבוצים בצפון.